Die remix van de Techoboy -> 1980 dacht ik vind ik dan toch wel beter....quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
OMG, WTF, HUH, OINK![]()
Cross-over: Rock <--> Jump à la Aerosmith / Run DMC??
Riggidy riggidy rock![]()
Dat Scooter lijdt aant syndroom van Down wisten we al, maar dat Status Quo zich hier ook voor leent![]()
[ afbeelding ]
Mijn god.. die man moet echt dood.quote:
Scooter is meer dan 1 iemand hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:11 schreef Koepert het volgende:
Scooterwat een grap die man, hoe hij t presteert om relatief weinig (lees: niks) toe te voegen aan een bestaand nummer en m TOCH grandioos te verneuken... Status Quo is cool. Scooter moet dood, pijnlijk..
Goh wat lijkt Tholeone op een bepaalde dj naam van iemand in dit topicquote:
Das waar ook, maar goed, je snapt wat ik bedoel.. Naast t feit dat die witharige gaylord ook gewoon irritant is, is hij denk ik voor de meesten ook gewoon Scooter.Punt. Hoe dan ook, t blijft kutmuziek.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Scooter is meer dan 1 iemand hoor
Respect to the man in the icecream van!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:01 schreef MrDice het volgende:
Scootahhhh back in the house yeaaahhhhhhhh. How much is the fish!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die remix van de Techoboy -> 1980 dacht ik vind ik dan toch wel beter....
Ook dat nog eens jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:04 schreef Sethje het volgende:
vocals gejat van mc rems, in time
mijn oren wat doe je!!!quote:
Haha, nee dacht ik al hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef Dalton_ het volgende:
[quote]Op vrijdag 12 december 2008 13:55 schreef LeonH het volgende:
Veel handige tips
[..]
Haha daar zat ik al min of meer op te wachten! Toch is het niet van Corleone afgeleidt,
Maar we gaan er iets mee doen, die hoge tonen zijn inderdaad het beginstukje van de vocal,
Kan me voorstellen dat je ze wat nadrukkelijk aanwezig vind, en we gaan er iets mee doen!
Dank
gezelliequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar dat wordt voortaan vooraan bij de box knallen
Hoeveel betaal je ongeveer voor zon setje?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
oordoppen in the housenet even ingehad maar het voelt echt raar..
![]()
helemaal als je ze eruit haalt net of je oor leeg gezogen wordt
maar dat wordt voortaan vooraan bij de box knallen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
al emt al zijn crusty en ik 165 euro P.P armermaar een gehoorapparaatje is vele malen duurder
Dito (on both)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Silaz het volgende:
Eerste indruk is goed dalton![]()
Alleen rond de 1.57 vind ik wel datie beetje 'vol' klinkt. Dat het elkaar overlapt enzo. je snapt me wel denk ik.
![]()
* Silaz zet Gizmo@freshfm nogmaals op.
Heb alle albums, een berg singles en de nieuwe dvd-boxsetquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Das waar ook, maar goed, je snapt wat ik bedoel.. Naast t feit dat die witharige gaylord ook gewoon irritant is, is hij denk ik voor de meesten ook gewoon Scooter.Punt. Hoe dan ook, t blijft kutmuziek.
Hey, zolang jij daar gelukkig mee bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Heb alle albums, een berg singles en de nieuwe dvd-boxset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |