Is ook, wat is nou 17 jaar. En kamer opruimen blijft een ramp, wat je ook zegt of vraagt. Ook daar heb ik dus geen last meer van.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:51 schreef Leandra het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik ook blij dat hij met z'n net 17 jaar al vrij goed voor zichzelf zorgt. En voor anderen trouwens, als z'n vriendinnetje hier is loopt hij altijd met haar mee naar huis enzo, en verder hoef ik de meeste dingen ook maar 2 keer te vragen en het gebeurt gewoon (behalve z'n kamer opruimen)
Oh oh... Dementer en ik in dezelfde mindflow, het zal het seizoen wel zijn ofzo
De bank die de wachtgelden voor kamerleden beheert?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:59 schreef Dementor het volgende:
Er is vast een bank op het binnenhof gevallen.
Das pas een kredietcrisis.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:02 schreef Leandra het volgende:
De bank die de wachtgelden voor kamerleden beheert?![]()
Het blijft ook een beetje raar, aan de ene kant blijft je kind altijd je kindjequote:Op donderdag 11 december 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, wat is nou 17 jaar. En kamer opruimen blijft een ramp, wat je ook zegt of vraagt. Ook daar heb ik dus geen last meer van.![]()
Dementor is best lief hoor, hij heeft zo zijn buien. Juud houdt hem aardig onder de duim.
Wat is er mis of ontbreekt er?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Dementor het volgende:
Oh ik moet mijn profiel nog aanpassen.
Ja dat is idd een goede reden om aan te passen!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh er stond woonplaats Rotterdam maar dat is nu officieel Apeldoorn.
Streams? Welke streams?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:14 schreef Marrije het volgende:
Die gozer op de streams, zn stippeltjes stropdas hetzelfde als zn overhemd
Ah... ja dat is nogal een verschilquote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
LOL, dat dacht ik ook gelijk toen ik die link aanklikte.... we hebben weer streamsquote:Op donderdag 11 december 2008 14:14 schreef Marrije het volgende:
Die gozer op de streams, zn stippeltjes stropdas hetzelfde als zn overhemd
En zeker als dat onder GC staatquote:Op donderdag 11 december 2008 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, dat dacht ik ook gelijk toen ik die link aanklikte.... we hebben weer streams![]()
Nah, de stream van politiek Den Haag past natuurlijk ook prima in een RLS topic
Gezellig! Gaan ze straks rellen? En komt Deborah dan aan rennen?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze , daar had BQ het net over.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, wat is nou 17 jaar. En kamer opruimen blijft een ramp, wat je ook zegt of vraagt. Ook daar heb ik dus geen last meer van.![]()
Dementor is best lief hoor, hij heeft zo zijn buien. Juud houdt hem aardig onder de duim.
Vooral het feit dat er voor de kredietcrisis wel ineens 20 miljard beschikbaar is, en dat er bij elke milieu- en dierenkwestie voor iedere euro gestreden moet worden....quote:Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef Marrije het volgende:
De begroting van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit wordt besproken.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie weetquote:Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig! Gaan ze straks rellen? En komt Deborah dan aan rennen?![]()
![]()
Het zou zomaar eens heel interessant kunnen worden als JdM, Hummie en Deborah de regie in Den Haag overnemenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig! Gaan ze straks rellen? En komt Deborah dan aan rennen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |