quote:Op donderdag 11 december 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
Iedereen kan onder een turbosupervetbruiningsding;
-knip
Nadeel van weten is wel dat je doodsbang wordt voor UV ; zeker omdat je de schade zo goed kent.
Als ik een verbrand iemand zie, dan heb ik ook acuut medelijden en zie de beschadigde huidcellen al voor me
Wrom dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Damn, nu weet ik wel waarom ik altijd zo opgefokt ben
Heb jij dat alleen als je verbrand? Ik heb het nml ook als ik niet ben verbrand.. Afgelopen zomer een dag in Chicago rondgelopen en je ziet nu nog steeds de lijnen van het truitje dat ik toen aan had, terwijl ik alleen maar een beetje bruin was.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
En eh, kan je wel geloven dat ik nog steeds een 'hempje' aan heb als tekening op mijn vel van een verbranding in juli van 2007? Echt waarAls ik daar aan terug denk dan krijg ik de neiging mijn velletje te aaien uit medelijden
Was een frisse dag op het strand, lang gewandeld (km of
met een heerlijke bries. Vreselijk verbrand.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik me wel vergist hebben. Ik kon het al niet zo rijmen met de rest van je lifestyle. Het zijn toch vaak bepaalde types die in de welzijnssector werken.
Nouja, ík bijvoorbeeld niet, en jíj ook niet. De wat socialere medemens zullen we maar zeggen. Mensen die harmonie hoog in het vaandel hebben staan, die graag voor een anderen zorgen en zichzelf en de eigen behoeften beter aan de kant kunnen zetten.quote:
je hoeft jezelf niet aan de kant te zetten om werk in de zorg te doen hoor...quote:Op donderdag 11 december 2008 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, ík bijvoorbeeld niet, en jíj ook niet. De wat socialere medemens zullen we maar zeggen. Mensen die harmonie hoog in het vaandel hebben staan, die graag voor een anderen zorgen en zichzelf en de eigen behoeften beter aan de kant kunnen zetten.
Ik denk dat je gedeeltelijk ongelijk hebt. Empatisch vermogen heb ik wel, maar absoluut geen behoefte om daar naar te handelenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je hoeft jezelf niet aan de kant te zetten om werk in de zorg te doen hoor...
dat heet gewoon een professionele werkhouding....
ik ben het er niet echt mee eens dat er maar een bepaald type geschikt is voor dat werk...
het enige wat wel een beetje handig is, is een beetje empatisch vermogen...
ja maar jij refereerde net aan iets heel anders... type lifestyle enzo.. maar mi heeft dat er weinig mee te maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat je gedeeltelijk ongelijk hebt. Empatisch vermogen heb ik wel, maar absoluut geen behoefte om daar naar te handelen. Het lijkt me echt vreselijk, de hele dag voor andere mensen te moeten zorgen
![]()
Volgens mij heb je echt wel meer nodig dan empatisch vermogen om je in de welzijnssector gelukkig te voelen.
dat is wat ik ook bedoel, maar misschien beroerd onder woorden breng...quote:Op donderdag 11 december 2008 12:17 schreef SHE het volgende:
Ik ben juist ontzettend zorgzaam van aard, en zet mezelf en mijn eigen behoeften meer dan eens aan de kant.
Maar het is gewoon zo gelopen; al denk ik dat als ik het over kon doen ik juist zeker weten medicijnen was gaan studeren. Of iets in verpleging gaan doen.
Ik denk ook niet dat er een 'type' zorgmedewerker is.
Het lijkt me overigens echt fantastisch werk. Zwaar, maar veel voldoening geven.
Dat heb ik altijd gemist aan mijn werk; het gevoel hebben dat het ergens over gaaat!
Omg, dat is zooooo slecht! Bij elke verbranding worden huidcellen compleet verwoest. Cellen die maar *zoveel* keer in een mensenleven kunnen vernieuwen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
En eh, kan je wel geloven dat ik nog steeds een 'hempje' aan heb als tekening op mijn vel van een verbranding in juli van 2007? Echt waarAls ik daar aan terug denk dan krijg ik de neiging mijn velletje te aaien uit medelijden
Was een frisse dag op het strand, lang gewandeld (km of
met een heerlijke bries. Vreselijk verbrand.
That figures, toen leek hij op een meisje.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:12 schreef Viking84 het volgende:
....
En Jon Bon Jovi was in z'n jongere jaren (periode '90-'95) ook niet verkeerd idd.
Mijn tandarts kwam ik altijd tegen op houseparties, en mijn huisarts is een rokende, bier zuipende rockerquote:Op donderdag 11 december 2008 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja maar jij refereerde net aan iets heel anders... type lifestyle enzo.. maar mi heeft dat er weinig mee te maken.
en ik ben ook best sociaal enzo, maar moet er bijvoorbeeld niet aan denken om in een kapsalon te werken... terwijl dat een heel sociaal beroep is....
ik denk dat het gewoon met je persoonlijke voorkeur heeft te maken welk beroep bij je past...
(het is een zeer gemeleerd gezelschap bij ons in het ziekenhuis bijvoorbeeld)
en gelukkig is het niet de hele dag, maar maar 8 uurtjes op een daghaha
Waarom die tong? Dat zijn over de gehele dag ongeveer 1000 kcal (volgens de kcalchecker zelfs iets minder)quote:Op donderdag 11 december 2008 12:17 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje:
O: cornflakes
L: 2 volkoren boterhammen met een gekookt eitje, komkommer, kaas en kipfilet![]()
T: 2 mandarijntjes
D: boerenkool met rookworst
Omdat het kaas op een boterham isquote:Op donderdag 11 december 2008 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom die tong? Dat zijn over de gehele dag ongeveer 1000 kcal (volgens de kcalchecker zelfs iets minder)
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja maar jij refereerde net aan iets heel anders... type lifestyle enzo..
Eh nee.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Anosmie het volgende:
Mijn lijstje vandaag is stom. Ik ben in de haast vanmorgen mn eten vergeten. Ik heb de keuken geplunderd, voor zover mogelijk.. en nu zit ik op:
O: 1 banaan
T: 1 sinasappel.
Ik ga zo het dorp in op zoek naar degelijk voer. Wat kan ik het beste halen? Krentebollen?
Mijn tandarts is een zuiplap (vriend van me, die is nog niet zo lang geleden afgestudeerd)quote:Op donderdag 11 december 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn tandarts kwam ik altijd tegen op houseparties, en mijn huisarts is een rokende, bier zuipende rocker![]()
Ik ken overigens veel artsen die niet sporen
Never judge a book by it's coverquote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou het vriendelijk omschrijven zonder iemand tegen het verkeerde been te schoppen, maar het kwam nu toch verkeerd over. Nouja, laat verder ook maar.
thanx ewelina, ik voel me voornamelijk erg brak. Nog steeds een erg zwaar hoofd enzo...quote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Ewelina het volgende:
Zo, TVP.
BJ, voel je je alweer wat beter? Zo nee, beterschap
Oh ja dat ging Kwakkie vandaag doen!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Phaidra het volgende:
Oh en kwak, ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar veel succes bij de bank!
Onze huisarts van 'vroegah' pafte altijd heel zijn behandelkamer grijs van de rook.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, het kan mij geen fuck schelen wat een arts of verpleegkundige in zijn vrije tijd doet: als íe zijn werk maar goed doet.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Never judge a book by it's cover![]()
Dat verklaart overigens waarom er *sommige* mensen zijn die mij 'overgewaardeerd' noemen![]()
Terwijl ik godverredomme een heel schattig en zoet meisje ben![]()
Kloodtzakken![]()
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor Tink, dat dacht ik ook altijd. Maar ik weet inmiddels dat in een ziekenhuis echt de raarste pluimage rondwandelt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Eh nee.
Lekker vers bruin brood met een likje suikervrije mayo en veel groentjes. Of gerookte kipfilet en een salade.
Of verse vis.
Of fruit.
Die eerste van PF is mooier. Deze kijkt een beetje duf uit haar ogen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Anosmie het volgende:
Ohja, sorry voor al die mannen Boem. Hier weer een meiske voor jou:
[ afbeelding ]
Nou echt he! Maar ook fysiek klopt er geen reet van.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moet hier soms hard om lachen. Jij komt over als de devil-herself, terwijl de meeste mensen mij inschatten als een brave huisvrouw
Dat ben ik nú wel, maar was ik vroeger zeker niet
En schattig en zoet ben ik nooit geweest, ja als baby.
Internet is een raar fenomeen.
Haha, mijn kamer was/is ook altijd een teringzooi en de woonkamer en de keuken, badkamer sta ik ook heel vaak op te ruimen: WHYquote:Op donderdag 11 december 2008 12:19 schreef SHE het volgende:
Volgens mijn moeder wilde ik vroeger schoonmaakster worden. Terwijl mijn eigen kamer altijd een teringbende was.
Maar ik stond wel het hele huis te poetsen
Eigenlijk is er niets veranderd. Al mijn clienten worden ultra skinny en ik ben nog steeds chubby
We hebben wel ernstig veel overeenkomsten.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha, mijn kamer was/is ook altijd een teringzooi en de woonkamer en de keuken, badkamer sta ik ook heel vaak op te ruimen: WHY?!
Je gaat me toch niet vertellen dat ik later een dikke diëtist word![]()
Raar is datquote:Op donderdag 11 december 2008 12:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou echt he! Maar ook fysiek klopt er geen reet van.
Ik zie er ook uit als een bitch, terwijl ik echt heel zacht van aard ben. Hell, als ik boos ben moet ik ook altijd eerst huilen![]()
Jij ziet er weer ontzettend lief, schattig en onschuldig uit, terwijl je een pitbull bent!
God heeft echt een bizar gevoel voor humor
Misschien moet ik dan mijn levensplan nu al wijzigenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
We hebben wel ernstig veel overeenkomsten.
En ik was op jouw leeftijd ook graatmager.
Ik waarschuw je alvast PF. You'll be a fatty
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:37 schreef SHE het volgende:Jij ziet er weer ontzettend lief, schattig en onschuldig uit, terwijl je een pitbull bent!
Jij ookquote:God heeft echt een bizar gevoel voor humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |