Mwah, ik beoordeel mensen niet op hun opleiding o.i.d.quote:Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daar heeft-ie wel een punt; voor zulk volk moet je wel oppassen.
Lekker kortzichtigquote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, echt jammer, want ondanks je topics zul je vast een hele lieve jongeman zijn tsjokkievol inhoud en respect jegens andersdenkenden.
Tsja, dit is een forum hé, daarop wordt je beoordeeld op je posten. En die komen niet bijster snugger over, het spijt me als je die indruk had.quote:
Niet, ik wil jouw al ozo fragiele egootje niet nog verder ruineren.quote:Op maandag 22 december 2008 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
____!Je hebt ook nog geklikt
![]()
En wanneer kom je daar op sollicitatie gesprek?
Ik wel, daar wordt de wereld zo heerlijk eenvoudig vanquote:Op maandag 22 december 2008 15:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, ik beoordeel mensen niet op hun opleiding o.i.d.
Natuurlijk niet. er zwerven een heleboel intelligente atheïsten op dit forum.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niets met de kerk heeft is een domme VMBO'er met petje.
zo kan je het ook bekijken jaquote:Op maandag 22 december 2008 15:17 schreef AndreaW het volgende:
Wees blij dat je niet naar de moskee gaat met de klas:)/
True, true.quote:Op maandag 22 december 2008 15:17 schreef AndreaW het volgende:
Wees blij dat je niet naar de moskee gaat met de klas:)/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |