Met andere woorden, je kan gewoon niet schrijven.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een soort van aangeleerde msn taal weet ik veel, boeiuh je weet toch wat er staat man zeur dan niet
Dan weet ik niet wat voor figuren jij in je msn/hyves/en die andere kut breezah site heb zitten, maar in mijn hyves/msn praat iedereen gewoon abn hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je zo slecht tegen msn taal kan, kan je beter je internet abbonement opzeggen want die ben je dan niet meer nodig, iedereen praat toch zo hyves partyflock msn sommigen op FOK!
![]()
![]()
![]()
Mag ik je aanraken..quote:Op maandag 22 december 2008 13:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor figuren jij in je msn/hyves/en die andere kut breezah site heb zitten, maar in mijn hyves/msn praat iedereen gewoon abn hoor.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een domme kut!@@!!@K@K@K@K@ mogool:r, lees verdomme het topic dan.
-edit-
Is je toetsenbord kapot?
quote:Op maandag 22 december 2008 12:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat je de betekenis van dat woord uit een woordenboek moet halen spreekt wel weer boekdelen. Je hoeft je ook niet "heel erg super veel in christelijk gedachtengoed" te verdiepen heur, da's ook weer het andere uiterste ( wat trouwens niet het enige staaltje zwart-wit denken is in dit topic, maar ala ). Maar je zou dit soort topics wel achterwege mogen laten, want ze getuigen van domheid. Dat je geen zin hebt om je een middag van je kostbare tijd in een Christelijk stukje gedachtengoed te verdiepen is je goed recht en nogal begrijpelijk, want daar had ik ook echt geen zin in rond die leeftijd. Dat je daar een topic op Fok! over wilt openen en daarmee ook nog loopt te paraderen, dat is ronduit jammer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Met andere woorden, je kan gewoon niet schrijven.
Je bent echt rijp voor de SW jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
....! weet je waar ze zulken mensen als jou goed kunnen gebruiken....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah je zoekt dus een collega?
Wat word je ook al door je mede Knoop In Je Zakdoek fans aan de kant gezet?Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
Heb je toch daar mooi even het punt van degene boven je bevestigd.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ah je zoekt dus een collega?
Wat word je ook al door je mede Knoop In Je Zakdoek fans aan de kant gezet?
Nou, wat een punt.quote:Op maandag 22 december 2008 14:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heb je toch daar mooi even het punt van degene boven je bevestigd.
Gast, ga een mening hebben over dingen ofzo.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heb je toch daar mooi even het punt van degene boven je bevestigd.
Sinds dit kabinet heb ik een hele duidelijke mening over christenen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gast, ga een mening hebben over dingen ofzo.
Ja, want iedereen die niets met de kerk heeft is een domme VMBO'er met petje.quote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
![]()
(Ach hij zal het toch niet leuk vinden in de kerk. Want daar mag je geen nike-petjes achterstevoren dragen)
Petjes.quote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
![]()
(Ach hij zal het toch niet leuk vinden in de kerk. Want daar mag je geen nike-petjes achterstevoren dragen)
Ga er niet op in man.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niets met de kerk heeft is een domme VMBO'er met petje.
Ik was het ook niet van plan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Het kabinet representeert immers de gehele Christelijke bevolkingquote:Op maandag 22 december 2008 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Sinds dit kabinet heb ik een hele duidelijke mening over christenen.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan.Waar heb jij het nou weer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niets met de kerk heeft is een domme VMBO'er met petje.
Ja, echt jammer, want ondanks je topics zul je vast een hele lieve jongeman zijn tsjokkievol inhoud en respect jegens andersdenkenden.quote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]echt jammer dat je het zo ziet, en het trieste is nog dat ik voor jou een woord uit een woordenboek moest halen jij wist kennelijk niet wat respect betekende.
Daar heeft-ie wel een punt; voor zulk volk moet je wel oppassen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |