Toevallig heb ik verleden week een en ander aan haar nagevraagd.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
okay thnx!!! Heb ze nog niet nodig, maar wel handig om te weten!! Toen met Twan hadden ze alleen de standaardspenen die op fles zaten....
Na hoeveel tijd mogen de flessen trouwens in de vaatwasser? Nu kook ik hem nog elke dag uit....
Wat grappig eigenlijk al die verschillende meningen van die kraamverzorgsters... mijn kraamverzorgster zei na ong. half jaar en ik las in het babyboek van Twan dat de kraamverzorgster van toen 3 maanden heeft opgeschreven. Ik wacht in ieder geval nog wel even......quote:Op maandag 16 februari 2009 16:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mijn vriendin, kraamverzorgster, mag je flessen vanaf het begin al in de vaatwasser doen.Nou vin dik dat zelf niet echt een prettig idee.. De flessen van Amber heb ik, toe ze een jaar ofzo was, pas in de vaatwasser gedaan.
Ik ben met comfort begonnen op advies van het CB, maar omdat ze er nog niet heel erg op lijkt te reageren wilden ze dat ik ook advies vroeg aan de huisartsquote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat bovenstaanden zeggen, dus
Waarom ben je begonnen met comfort als ik vragen mag? Is dat niet alleen op advies van het cb oid?
En zolang ze voldoende plast en vrolijk is tussen de voedingen door, niet over dr tax aan kv per dag komt, kan het toch geen kwaad dat er wat langs gaat?
Maar je kan uiteraard andere flessen proberen
Ze drinkt hem nu met de S speen (kers maatje smal) maar morgen ga ik even opzoek naar een andere want deze is echt te lastig voor haar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Fuente het volgende:
Fruppel, dat ze wat langer doet over de S-fles kan best. Welke speen gebruik je nu? De comfortvoeding is wel wat dikker dan gewone voeding, dus het kan zijn dat een S-speen iets te lastig is dan.
Boeren vind hij maar niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef marlieske het volgende:
De Difrax 1-2-3 speen werkt wel weer anders als die van dodie/avent ingrid, hier namelijk maanden lang Isa de Dr,Brown fles met nutriton erin gegeven door de Difrax speen, ik zou dat dus gewoon proberen is altijd goedkoper als een helemaal nieuwe fles.
En halverwege ff stoppen voor een boertje is ook een optie, vaak drinken ze dan het 2de deel wat langzamer.
Ik kreeg hem ook gericht aan de moeder van p_igletquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef Troel het volgende:
Wij kregen overigens onlangs een brief thuis met de vraag of wij mee wilden doen met een onderzoek naar groeimelk voor dreumesen die minimaal zoveel dagen naar opvang gingen. Hebben meer mensen deze oproep gehad en wat denken jullie ervan? Je moet als ouders een dagboekje bijhouden en je krijgt een jaar lang gratis groeimelk.
Hier ook aan de ouders/verzorgers van Troelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook gericht aan de moeder van p_iglet![]()
Ik had de neiging om flink te bellen en te mailen om me als controle groep op te geven, want ze gingen er simpelweg gewoon van uit dat niemand meer borstvoeding geeft aan een dreumes.
maar goed das offtopic in het fv topic, wij doen dus niet mee
De spenen van Etos zouden op Avent passen, maar dat gaf een enorme lekboelquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:57 schreef Fuente het volgende:
Ingrid, de spenen van de Etos schijnen op bijna elke fles te passen (zeggen ze in ieder geval wel). Vaak kunnen ze je in de winkel ook wel zeggen of hun spenen op een bepaalde fles passen .
Succes
Whoopsquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:58 schreef Troel het volgende:
[..]
De spenen van Etos zouden op Avent passen, maar dat gaf een enorme lekboel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |