nietusquote:Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben ook liefde nodig!

koop een laptopquote:Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
en dan vervolgens weggaan om plaats te maken voor iemand die sneller dan het licht sms-t en daarmee een teringherrie gaat produceren.
gelukkig tikt hij niet zo hard
ik haat openbare pc's

Koop een laptop en ga op het toilet zitten.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
en dan vervolgens weggaan om plaats te maken voor iemand die sneller dan het licht sms-t en daarmee een teringherrie gaat produceren.
gelukkig tikt hij niet zo hard
ik haat openbare pc's

maak een foto en vergroot 'm uitquote:Op donderdag 11 december 2008 13:21 schreef TheVotary het volgende:
Zijn er eigenlijk posters van Nijmegen bij avond te koop. Bijvoorbeeld met de Waalbrug en al die lampjes bij de Waalkade erop. Heb hier al een jaar een lijst liggen waar ik echt een keer wat in moet stoppen.

nee hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef TheVotary het volgende:
[..]
vechten? kan wel winnen van een meisje

Volg die link dan gewoonquote:Op donderdag 11 december 2008 13:12 schreef swarmahoer het volgende:
waar kan je die pakjes nu online kopen

Klinkt als teveel werk, luie Chileen jwt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maak een foto en vergroot 'm uit

en dan claim jij van mij te kunnen winnen met vechtenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Klinkt als teveel werk, luie Chileen jwt.

Ja je ziet er wel als een harde baas uit idd....ik pas denk ik maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan claim jij van mij te kunnen winnen met vechten

Op de uni?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
wijs besluitvanmiddag weer kickboksen

quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
you're not fat, you're big boned

.
.

de URD is de kantine, dat weet je?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Krijg je dan ook les van Ubeda?

Jij bent wel een beetje bitchie he?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de URD is de kantine, dat weet je?

en ja

Jij maakt er gelijk weer iets erotisch van.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Anders gaan we gwoon op dr zitten!

Jij ziet er meteen iets erotisch inquote:Op donderdag 11 december 2008 13:35 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij maakt er gelijk weer iets erotisch van.
 .
.

neuh, hoezo?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje bitchie he?

Ze disste je gewoon keihard.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje bitchie he?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |