QFTquote:Op woensdag 10 december 2008 22:49 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben traag
Wat een kutnummer is T.I. trouwens, ik kon hem niet afluisteren.
"Nevermind what haters say, ignore them 'til they fade away."quote:
Itokind, ik rij alleen durch assen, ik stap niet uit op vreemde stationsquote:Op woensdag 10 december 2008 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Reetveter men, ik zag je laatst nog op station in Assen onder het tunneltje met je 3 homebro's.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Itokind, ik rij alleen durch assen, ik stap niet uit op vreemde stations
T.I. is een nummer?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:49 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben traag
Wat een kutnummer is T.I. trouwens, ik kon hem niet afluisteren.
Je weet heulegaar niet hoe ik eruit zie mên!! Of heb je me guido pics gezienquote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zal mij dan wel vergist hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef sezten het volgende:
Alleen
"Just live your life... EYEEEYEYEYEEEYEEHHH" is leuk
Ye, ik heb ze gezien men!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je weet heulegaar niet hoe ik eruit zie mên!! Of heb je me guido pics gezien
Je zit in het verkeerde topic, voor rihanna fan topics ga je maar naar B&Hquote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef sezten het volgende:
Alleen
"Just live your life... EYEEEYEYEYEEEYEEHHH" is leuk
quote:At the 2006 Billboard awards, T.I. took home every award in the Rap/Hip Hop category.
Wel, fan is ook overdreven.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, voor rihanna fan topics ga je maar naar B&H
Kudo's hiervoorquote:Op woensdag 10 december 2008 22:45 schreef reetveter het volgende:
maaaiiilaaahieeee maaaiilaaahoeeee, maaillaaahiiiii, maaaaillaaahahaaaaa.
Tijd voor een quote van KRS-One, die voor echte hiphop staat:quote:
En TI rapt alleen een beetje, het is mishandeling van muziekquote:Rap Is Something You Do, Hip Hop Is Something You Live
En schatje mag ik je foto en viva casablanca danquote:Op woensdag 10 december 2008 23:12 schreef Urquhart het volgende:
O-Zone...toen werden er nog echte zomerhits gemaakt
Ik doe een gare broek aan met van die bretels en ga als een homo door de kamer heen lopenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef KirkLazarus het volgende:
Wie doet nog meer de Numa Numa Guy na als 'ie dat nummer hoort?
+3 Scherpquote:Op woensdag 10 december 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En schatje mag ik je foto en viva casablanca dan
Die mogen in dezelfde zin als dragonsta din tei genoemd worden!!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En schatje mag ik je foto en viva casablanca dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |