VI is sowieso al een baggerblad gewordenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:41 schreef TLC het volgende:
VI, blz 50 ; tot mijn grote verbazing moet ik daar vernemen dat Feyenoord betere voetballers heeft dan AZ, en dan noemt de journalist Taco van den Velde namen als Hofland en Lucius![]()
![]()
Klacht ; ik ben bang dat ik Taco nu niet meer serieus kan nemen![]()
Tot zover mijn klacht
Ochja, voetbalquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Helaas weet ik dat dat een tijdschrift over voetbal is
In die periode had ik een proefabonnement. Drie keer raden of ik lid van de VI of niet (al moet 1x eigenlijk al volstaan).quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
VI is sowieso al een groot deel van zijn geloofwaardigheid kwijt door dat opgeblazen Perez-in-kleedkamer-verhaal en die misselijkmakende DSB/AZ-propaganda stukjes van Iwan van Duren een paar jaar geleden
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Voetbal international...
Kutblad.
quote:
quote:
Open er een en creeer een stormlooptopic.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef Walter81 het volgende:
Hmm dacht ik eindelijk een interessant topic te vinden over Unix VI, blijkt het over voetbal te gaan.
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Open er een en creeer een stormlooptopic.
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Open er een en creeer een stormlooptopic.
Het grote VI Stormlooptopic deel 1quote:Op donderdag 11 december 2008 09:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
![]()
Ach, je wilt toch niet beweren dat je voetbal interessanter vindt dan unix?
Rotterdamse denkerquote:Op donderdag 11 december 2008 09:32 schreef Adidah het volgende:
"Met je kanker abonnement op je kanker voetbal international!!11"
Man, je kan twee jaar vol lullen over een kiezelsteen als je wil.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
Voetbalpraat. Serieus, hoe lang kan je praten over een sport.
Kankerlang.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
Voetbalpraat. Serieus, hoe lang kan je praten over een sport.
Ja idd. Maar zoals die voorbeschouwing, hebben ze het een half uur over onzin wat is samen te vatten in "we moeten de bal in het goel van de tegenstander schieten en zorgen dat ze het niet bij ons doen". En dan na de wedstrijd nog een uur lang van die nabeschouwing, die samen te vatten is met "Zij waren te goed voor ons" of "we hebben niet goed ons best gedaan".quote:Op donderdag 11 december 2008 12:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Man, je kan twee jaar vol lullen over een kiezelsteen als je wil.
Tnxquote:Op donderdag 11 december 2008 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het grote VI Stormlooptopic deel 1
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef Walter81 het volgende:
Hmm dacht ik eindelijk een interessant topic te vinden over Unix VI, blijkt het over voetbal te gaan.
lol dat filmpje typeert echt de feyenoord supporterquote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rotterdamse denker
Nog zo'n filosofische uitspraak: Als je uit Oss komt, dan ben je voor TOP!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |