Dat is het naast Do2 ook niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is heus geen pretje om naast mij te slapen.
Je snurkt?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is heus geen pretje om naast mij te slapen.
Ik kan niet ontkennen dat enig houtgezaag anderen 's nachts wakker kan houdenquote:
Pas maar op wat je zegt, straks laten ze je ook nog klussen als je daar logeert!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat enig houtgezaag anderen 's nachts wakker kan houden.
Laatst kwamen een vriend en een broer van Do2 logeren, en die vriend snurkt zo hard dat de broer midden in de nacht z'n boeltje heeft gepakt en boven op de gang is gaan liggen slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat enig houtgezaag anderen 's nachts wakker kan houden.
Dat kàn wel hoor, in Groningen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dan zit er maar één ding op he. Party all night long.
Vanuit de chauvinistische illusie dat Nederlanders beter over hun eigen geschiedenis kunnen schrijven dan in dit geval Engelstaligen.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef Gellius het volgende:
Waarom? Ik lees ook wel eens over Engeland in het Nederlands.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
In de ro-ri-ja.
Dat was geen cadeau maar de televisie. Terwijl mijn vader aan het filmen was speelde hij gelijktijdig hetgeen gefilmd werd op de tv af, bij wijze van gimmick. Daar was ik erg door gefascineerd. Later in de film zeg ik ook: "Twee mama's!"quote:Gefeliciteerd, Claudia..
En wat was nu het 'kado' waar je je ogen aanvankelijk niet vanaf kon houden?
Ik heb er een stukje tekst tussen uit gehaald.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Staat er geen fout in de titel? Of willen mensen in een artikel gaan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb er een stukje tekst tussen uit gehaald.
!
,
,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |