ja dus. Joe Jackson. Waarom haal ik die twee altijd door elkaar?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:49 schreef Dandelion het volgende:
ben ik heel dom als ik vraag of dit Billy Joel is?
Ehm... ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:49 schreef Dandelion het volgende:
ben ik heel dom als ik vraag of dit Billy Joel is?
Volgens mij stonden we dan pal achter of naast je...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef Brennel het volgende:
Krezip was geweldig![]()
Ik stond helemaal vooraan, pal voor Anne. En ik lees al dat ik langer had moeten blijven... ach ja. Ik heb ze al meerdere keren ontmoet.
Webhawkjuh en Sirolf, waar stonden jullie?
Hoe zagen jullie eruit dan? Ik had rood, wild haar, een bril, zilveren horloge om en na het eerste liedje heb ik m'n vest uit gedaan en stond ik in een blauw spaghettibandshirtje (zo gedetailleerd genoeg?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij stonden we dan pal achter of naast je...
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:54 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]Iron Maiden[ afbeelding ]
goeeeeeeeeeeeeeed....quote:
Ja hallo, Maiden roeleert gewoon!quote:
Dan stond ik de hele tijd pal, maar dan ook echt PAL achter je!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoe zagen jullie eruit dan? Ik had rood, wild haar, een bril, zilveren horloge om en na het eerste liedje heb ik m'n vest uit gedaan en stond ik in een blauw spaghettibandshirtje (zo gedetailleerd genoeg?)
Hit me TV was ook erg leuk trouwens![]()
Eensch.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, Maiden roeleert gewoon!
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Eensch.
En dat lijkt mij een prima conclusie om eens richting het bed te gaan. Effe lekker wandelen met de hond en dan oogjes toe en snaveltje dicht. Of andersom. Nou ja. In ieder geval, derhalve, en ergo conclusio: weltrusten!
Klopt! Jammer dat we elkaar niet konden herkennen oid. Was misschien wel leuk geweest.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:03 schreef Brennel het volgende:
Ohh! De één met een grijze en de ander met een donkergrijze/zwarte trui aan?
Ik hoorde jullie dan ook een keer 'vroegâh' zeggen en wilde al vragen of jullie ook 3FM luisterden. En ik ben één keer op één van jullie voeten gaan staan geloof ik![]()
Da's wel heel toevallig, en aangenaam kennis gemaakt te hebben
Ah, was jij datquote:Op donderdag 11 december 2008 01:15 schreef Brennel het volgende:
Mja, ik had gewoon moeten vragen of jullie naar 3FM luisterden... achja.
Ik ga lekker nagenieten in m'n bedje, slaap lekker![]()
*Uchem*quote:Op donderdag 11 december 2008 01:03 schreef Brennel het volgende:
k hoorde jullie dan ook een keer 'vroegâh' zeggen
je kan ook fok abbotje nemenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:31 schreef D.Rose het volgende:
Zo, ff de text-only lay-out gekozen.
Die banners bezorgen me hoofdpijn
Ik ben gekke Henkie nietquote:Op donderdag 11 december 2008 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan ook fok abbotje nemen
Ben bang dat echt niet zo veel isquote:Op donderdag 11 december 2008 08:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben gekke Henkie niet
Danny verdient al genoeg
Hij leeft er anders al een paar jaar vanquote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat echt niet zo veel is
Neuh, morgen komt ie weerquote:Op donderdag 11 december 2008 08:39 schreef cosmick het volgende:
Nou, dat was Band Aid weer voor dit jaar.
denk dat jij verkeerd bent ingelichtquote:Op donderdag 11 december 2008 08:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij leeft er anders al een paar jaar van
Volgens mij zijn dat zijn eigen woordenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat jij verkeerd bent ingelicht
Heel erg vette plaat inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef cosmick het volgende:
Trouwens, ik denk dat ik die nieuwe Franz Ferdinand het grappigste plaatje van dit jaar vind. Erg leuke wendingen in dat nummer. Echt te gek.
Vooralsnog heeft ie nog een parttime baan van 32 uur.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat zijn eigen woorden
Eej Cos!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeey schurk!
Ja man, gisteren veertig keer in de repeat gehad. Superplaat!
Klopt ja. Maar ik heb 'm afgewisseld met de nieuwe single van A Camp (oftewel Nina Persson solo)quote:Op donderdag 11 december 2008 09:06 schreef -Hans- het volgende:
Pas nou op dat je de plaat niet kapot draait.. Maar vette plaat inderdaad van Franz. Ik kan er ook geen genoeg van krijgen.
heeft ze een nieuwe single?! die heb ik volgens mij nog niet gehoordquote:Op donderdag 11 december 2008 09:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar ik heb 'm afgewisseld met de nieuwe single van A Camp (oftewel Nina Persson solo).
.
Yup; zie www.cardifans.com voor video.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
heeft ze een nieuwe single?! die heb ik volgens mij nog niet gehoord
Over pijn doen gesproken; dit gezemel is echt slecht!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, hoop niet dat het pijn deed
DIT? Die muts kan toch helemaal niet zingen?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh.... vind dit best wel prettig om naar te luisteren
Hou het nog een half uur vol , danquote:Op donderdag 11 december 2008 09:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over pijn doen gesproken; dit gezemel is echt slecht!
Over Arbeidsvitaminen gesproken; "wij" zijn a.s. dinsdag BEDRIJF VAN DE DAGquote:Op donderdag 11 december 2008 09:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hou het nog een half uur vol , danArbeidsvitaminen
Taart eten op het werk dusquote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over Arbeidsvitaminen gesproken; "wij" zijn a.s. dinsdag BEDRIJF VAN DE DAG!
Aanvraag in mei dit jaar ingediend trouwens.
Stoer, wat is jullie lijstje geworden, is het representatiefquote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, zoalng ze niet zingt tijdens de daad is het best te doenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup; zie www.cardifans.com voor video.
Opzich niet zo'n spectaculair nummer.. maar och, Nina blijft cute.
Moeilijk, lijstje met veel man samenstellen. Sommigen hadden er ook "slippery people" en Cold Play in staan, maar die heb ik natuurlijk niet meegezonden [quote:Op donderdag 11 december 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stoer, wat is jullie lijstje geworden, is het representatief
Heb je je collega's netjes opgevoed?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nope:quote:Op donderdag 11 december 2008 09:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Was die taart niet allang afgeschaft?
Erg mooi lijstjequote:Op donderdag 11 december 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moeilijk, lijstje met veel man samenstellen. Sommigen hadden er ook "slippery people" en Cold Play in staan, maar die heb ik natuurlijk niet meegezonden [].
Bruce Springsteen – radio nowhere
Bruce Springsteen – tenth avenue freeze out
John Fogerty – a hundred and ten in the shade
The Beatles – tomorrow never knows/Helter Skelte
Queens Of The Stone Age – little sister
Boston – don’t look back
Berlin – sex
The Killers – when you were young
Skylark – wild flower
Joy Division – in control
Ze gaan er trouwens maar 2 van draaien. Dus sowieso een Springsteentje dinsdag gok ik.
Tof !quote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
Thanks, ga ik even checken.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
Yup; zie www.cardifans.com voor video.
Opzich niet zo'n spectaculair nummer.. maar och, Nina blijft cute.
coolquote:Op donderdag 11 december 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nope:
Tenslotte zou ik graag jullie (bezoek)adres krijgen, zodat we jullie kunnen voorzien van een heerlijke slagroomtaart en een certificaat!
Foto's volgen wel.
krijg je als het een vast onderdeel is en er weinig spontaans meer aan isquote:Op donderdag 11 december 2008 09:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjeezus, wat is die Paul de Leeuw irritant!! Bleuhhhhhhhhhhh *kots*
Wel leuk, met kerstballen gooien.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
En zelfs hier kerstbellen doorheen gooien?
Ze draaien er maar 2quote:Op donderdag 11 december 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
Ze gaan er trouwens maar 2 van draaien. Dus sowieso een Springsteentje dinsdag gok ik.
Idd.. maar nu kunnen ze de meest commercieel verantwoorde plaatjes eruit kiezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze draaien er maar 2
Kon je dan niet beter een top 2 insturen?
Daarom luister ik tijdens de SR waarschijnlijk meer naar radio2 dan 3FM.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd.. maar nu kunnen ze de meest commercieel verantwoorde plaatjes eruit kiezen.
Een keertje Slayer tussen 10 en 12 had me ook wel cool geleken. Of een echte oldschool hiphopplaat.
Is hij weer op 3FM te horen? Vreselijk ! Denk ook met zeer weinig plezier terug aan de tijd dat hij op maandagochtend een programma had.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjeezus, wat is die Paul de Leeuw irritant!! Bleuhhhhhhhhhhh *kots*
lekker rustig zonder jouw postsquote:Op donderdag 11 december 2008 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom luister ik tijdens de SR waarschijnlijk meer naar radio2 dan 3FM.
SR is een goed idee, maar 99 van de 100 platen passen gewoon netjes in het normale draaiboek.
De marathon laatst heb ik dan ook niet langer dan een paar minuten volgehouden.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is hij weer op 3FM te horen? Vreselijk ! Denk ook met zeer weinig plezier terug aan de tijd dat hij op maandagochtend een programma had.
de marathon was zeer goed te pruimen, paul op tv vind ik ook heel anders dan paul op de radioquote:Op donderdag 11 december 2008 10:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
De marathon laatst heb ik dan ook niet langer dan een paar minuten volgehouden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lekker rustig zonder jouw posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |