ja dus. Joe Jackson. Waarom haal ik die twee altijd door elkaar?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:49 schreef Dandelion het volgende:
ben ik heel dom als ik vraag of dit Billy Joel is?
Ehm... ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:49 schreef Dandelion het volgende:
ben ik heel dom als ik vraag of dit Billy Joel is?
Volgens mij stonden we dan pal achter of naast je...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef Brennel het volgende:
Krezip was geweldig![]()
Ik stond helemaal vooraan, pal voor Anne. En ik lees al dat ik langer had moeten blijven... ach ja. Ik heb ze al meerdere keren ontmoet.
Webhawkjuh en Sirolf, waar stonden jullie?
Hoe zagen jullie eruit dan? Ik had rood, wild haar, een bril, zilveren horloge om en na het eerste liedje heb ik m'n vest uit gedaan en stond ik in een blauw spaghettibandshirtje (zo gedetailleerd genoeg?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij stonden we dan pal achter of naast je...
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:54 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]Iron Maiden[ afbeelding ]
goeeeeeeeeeeeeeed....quote:
Ja hallo, Maiden roeleert gewoon!quote:
Dan stond ik de hele tijd pal, maar dan ook echt PAL achter je!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoe zagen jullie eruit dan? Ik had rood, wild haar, een bril, zilveren horloge om en na het eerste liedje heb ik m'n vest uit gedaan en stond ik in een blauw spaghettibandshirtje (zo gedetailleerd genoeg?)
Hit me TV was ook erg leuk trouwens![]()
Eensch.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, Maiden roeleert gewoon!
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Eensch.
En dat lijkt mij een prima conclusie om eens richting het bed te gaan. Effe lekker wandelen met de hond en dan oogjes toe en snaveltje dicht. Of andersom. Nou ja. In ieder geval, derhalve, en ergo conclusio: weltrusten!
Klopt! Jammer dat we elkaar niet konden herkennen oid. Was misschien wel leuk geweest.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:03 schreef Brennel het volgende:
Ohh! De één met een grijze en de ander met een donkergrijze/zwarte trui aan?
Ik hoorde jullie dan ook een keer 'vroegâh' zeggen en wilde al vragen of jullie ook 3FM luisterden. En ik ben één keer op één van jullie voeten gaan staan geloof ik![]()
Da's wel heel toevallig, en aangenaam kennis gemaakt te hebben
Ah, was jij datquote:Op donderdag 11 december 2008 01:15 schreef Brennel het volgende:
Mja, ik had gewoon moeten vragen of jullie naar 3FM luisterden... achja.
Ik ga lekker nagenieten in m'n bedje, slaap lekker![]()
*Uchem*quote:Op donderdag 11 december 2008 01:03 schreef Brennel het volgende:
k hoorde jullie dan ook een keer 'vroegâh' zeggen
je kan ook fok abbotje nemenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:31 schreef D.Rose het volgende:
Zo, ff de text-only lay-out gekozen.
Die banners bezorgen me hoofdpijn
Ik ben gekke Henkie nietquote:Op donderdag 11 december 2008 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan ook fok abbotje nemen
Ben bang dat echt niet zo veel isquote:Op donderdag 11 december 2008 08:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben gekke Henkie niet
Danny verdient al genoeg
Hij leeft er anders al een paar jaar vanquote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat echt niet zo veel is
Neuh, morgen komt ie weerquote:Op donderdag 11 december 2008 08:39 schreef cosmick het volgende:
Nou, dat was Band Aid weer voor dit jaar.
denk dat jij verkeerd bent ingelichtquote:Op donderdag 11 december 2008 08:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij leeft er anders al een paar jaar van
Volgens mij zijn dat zijn eigen woordenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat jij verkeerd bent ingelicht
Heel erg vette plaat inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef cosmick het volgende:
Trouwens, ik denk dat ik die nieuwe Franz Ferdinand het grappigste plaatje van dit jaar vind. Erg leuke wendingen in dat nummer. Echt te gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |