Voordeel is dat Leverage niet op de gewone tv is, maar op een betaal-zender wordt uitgezonden. Over het algemeen heb ik het idee dat series daar wat langer lopen dan series op gewone netwerk-tv die al gecancelt worden als ze niet meteen hoge kijkcijfers scoren.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:00 schreef Jnk18 het volgende:
Leuke show.. maar heb vaker dit soort gezien en die halen seizoen 2 bijna nooit.
quote:Leverage delivered TNT's best ratings for the 18-49 demo ever for an original series aired during a regular broadcast season. That means we'll probably see a lot more of Timothy Hutton and crew gracing our tubes in 2009. Fans of good TV everywhere should be celebrating.
Inderdaad, Smith bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:00 schreef Jnk18 het volgende:
Leuke show.. maar heb vaker dit soort gezien en die halen seizoen 2 bijna nooit.
Heist was ook heel leuk met een goede cast, mja in de tv wereld gaat het soms snel he..quote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Inderdaad, Smith bijvoorbeeld.
Dat vond ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Kruising tussen Hustle en Oceans'11 imo
Inderdaad het leuke is er nu al vanaf.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:51 schreef Sc0tTy het volgende:
zo ep 3 en 4 gekeken deze waren wel aardig maar toch nog steeds niet zo leuk als e01
Idd, dit was aflevering 7 ipv 5. De vorige keer dat de volgorde veranderd werd was nog wel logisch (The Miracle Job was meer een kerstaflevering dan The Two Horse Job), nu zal het ook wel een reden hebben.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:44 schreef Jnk18 het volgende:
Maar in de episode die ik heb gezien gaat het over een judge in een bank en niks over een mafia baas of wedding planners.. hmm. Was overigens wel een leuke episode.
Ben na 5 afleveringen afgehaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgt iemand dit nog? Het is nog steeds bezig. Het is geen topserie, maar zeker vermakelijk.
Weet niet of je het weet maar 1e seizoen is al afgelopen in USA, 13 episodes.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgt iemand dit nog? Het is nog steeds bezig. Het is geen topserie, maar zeker vermakelijk.
Ja is wel een grappige show. Kijk soms 2 of 3 afleveringen achter elkaar als het regent ofzo. Laatste 2 aflveringen waren wel okayquote:Op maandag 16 maart 2009 23:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet maar 1e seizoen is al afgelopen in USA, 13 episodes.
Tis inderdaad geen Super show maar wel erg grappig op sommige momenten en een heerlijke cast die samen werkt.
Nee valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef marcel-o het volgende:
Whehe
k zocht het NL topic.
k zie alweer dat het hier achterloopt.. en ik dus ook
best goeie Pilot, maar k lees dus hier dat de volgende ep's tegenvallen?
valt inderdaad wel mee, en na een stuk of 5 afleveringen gaat het niveau weer wat omhoog.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef marcel-o het volgende:
Whehe
k zocht het NL topic.
k zie alweer dat het hier achterloopt.. en ik dus ook
best goeie Pilot, maar k lees dus hier dat de volgende ep's tegenvallen?
I like!quote:
ff kijken vanavondquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:45 schreef Meddo het volgende:
Afgelopen aflevering (s2e3) was echt goed![]()
zeker te moeite waard om te kijken
Ah zijn er toch niet zoveel dus..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
In 2 dagen tijd alle afleveringen van seizoen 2 tot nu toe gekeken
Dat heb ik mij ook weleens afgevraagd, zeker nu ze geen officiëel frontbedrijfje meer hebben. Maar ik denk dat dat gewoon een gegeven is dat wij maar gewoon aan moeten nemen, want anders worden de afleveringen ook te lang.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 06:38 schreef macferret het volgende:
net s02e6 gekeken, was weer geweldig, toffe serie, met rake humor! vraag me wel steeds af hoe mensen met ze in contact komen.
in de laatste aflevering zag je Nate op het einde nog wat files doornemen dus het zal me nix verbazen als Hardison zelf ook van alles afspeurtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 06:38 schreef macferret het volgende:
net s02e6 gekeken, was weer geweldig, toffe serie, met rake humor! vraag me wel steeds af hoe mensen met ze in contact komen.
Serieus?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:29 schreef MikeyMo het volgende:
en geflipt: ze heeft samen met My Name Is Earl acteur Jason Lee een kindje dat Pilot Inspektor heet
quote:Breaking: #LEVERAGE renewed for 3rd season! Congrats @bethjriesgraf @t47 @electric44 @christiankane01 @aldishodge02 @jonrog1 @bergopolis
Zou mooi zijn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:57 schreef dutch-treat het volgende:
Zo even de nieuwste aflevering kijken; schijnt de beste van 't tweede seizoen tot nu toe te zijn.
Krijg trouwens net dit via Twitter binnen:
[..]
Hoop dat 't waar is
En 't is waar:quote:
quote:@ChristianKane01 Round three people, and we ain't even tired yet, and it's all because of U!! From my heart, Thank You.
Mwah Leverage is een leuke show maar samen met Dexter vind ik iets te ver gaan,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef macferret het volgende:
te gek! seizoen 3! ondanks dat het toch wel een zeker A team gehalte heeft, staat deze serie momenteel samen met Dexter op #1
Daar ligt juist het leuke van de show.. veel dingen heb ik zoiets van huh cheesy! maar lach me wel altijd kapot.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef kensei het volgende:
Het verhaal vond ik steeds wel goed, maar ik bleef me maar ergeren aan het bedroevende acteerwerk dat ik alles maar weer heb verwijderd na 3 episodes
Nee, en twee weken geleden met dat verhaal hoe ze als kind over haar angst voor kleine ruimtes heen was gekomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef Etcetera het volgende:
Normaal? Heen en weer schuiven op de bank omdat 'die zo leeg aanvoelt' vind ik niet heel erg normaal hoor![]()
Nee, en de komende maanden ook niet zover bekendquote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef monsterd. het volgende:
Is er geen nieuwe aflevering deze week ?
Hoogstwaarschijnlijk wordt 2x10 op 13 januari 2010 (pasquote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Meddo het volgende:
[..]
Nee, en de komende maanden ook niet zover bekend
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |