Welke?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef koemleit het volgende:
owkee je er circelt dus een foto van mij op internet rond waar diverse fotoshops van zijn waar ik zelf belachelijk op gemaakt wordt...
wat kan ik hier tegen doen?
Topic is niks waard zonder foto.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:45 schreef koemleit het volgende:
hmm ik opende echt maar 1maal een topic.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef ehqo het volgende:
Niks. Mee lachen met de rest, er boven staan.
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Systeembeheerder laat foto op mac staan
dit is redelijk briljant zelfs.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Simpel, bij iedere plek waar die foto gesoept werd, plaats je een nog veel mooier gesoepte foto van iemand anders. Iedereen vergeet compleet jouw foto, en hij word niet meer doorgestuurd om gesoept te worden omdat er nu betere alternatieven zijn.
welk?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
die bazentopic turk zeker.
haha nee dat ben ik niet,quote:
*Ahum!*quote:Op woensdag 10 december 2008 19:58 schreef DroogDok het volgende:
TS =Baas?
stfuquote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
koemleit, heb je al megaveel geld verdiend met je benzine voorraad?
owkeej ik wil best toegeven dat ik dat ben omdat jullie er anders toch wel achter waren gekomen, maar nu is het ook op andere sites. Hier was nl een beetje dood aan het gaan. Hoe kan ik dit het beste tegengaan?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Dennis!
-painttopic- Het kapsel van pensioendeskundige Dennis van Ek
Mijn god, ben jij dat écht! *proest*quote:Op donderdag 11 december 2008 16:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
owkeej ik wil best toegeven dat ik dat ben omdat jullie er anders toch wel achter waren gekomen, maar nu is het ook op andere sites. Hier was nl een beetje dood aan het gaan. Hoe kan ik dit het beste tegengaan?
Kom op man, je kan het niet stoppen. Lach met ze mee, alleen dan win je van ze.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:35 schreef koemleit het volgende:
hier was ik dus al bang voor.
post jij eens een foto van jezelf dan? kijken hoe leuk het is als iedereen je belachelijk gaat maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom op man, je kan het niet stoppen. Lach met ze mee, alleen dan win je van ze.
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe kan iemand met zo weinig verstand van geld nou pensioendeskundige worden?
HOAX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |