"Alle hoeken van de kamer", vind je dat niet smeuïg?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:30 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend einde... Waar zijn de smeuige details? de pics? de paints?
Voorspelbaar, maar toch:quote:Op donderdag 11 december 2008 13:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
"Alle hoeken van de kamer", vind je dat niet smeuïg?
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef Rhythm het volgende:
Oja, ik vind het wel jammer dat de Hyves hier is gepost, sorry DP. Ik had verwacht dat het morgenvroeg pas uit zou komen en dat hij zou zeggen van, WTF dat ben ik.
Walla, post haar pic eens. Ik ben een Grunninger misschien ken ik haar.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:48 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Hahah, heb je uberhaupt wel een zusje in Groningen wonen?Zo ja, PM me haar msn/hyves
.
Dat dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:52 schreef -Willempie- het volgende:
Goed topic!
Volgens mij ken ik jou.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Walla, post haar pic eens. Ik ben een Grunninger misschien ken ik haar.
Ja, Groningen is klein.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef DonPerignon het volgende:
Hier de foto dan:
[ afbeelding ]
Prammen!!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef DonPerignon het volgende:
Hier de foto dan:
[ afbeelding ]
Doe 's een foto van je wijnkaraf. Zou ik een stuk overtuigender vinden.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef DonPerignon het volgende:
Hier de foto dan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Nou 15, daar teken ik voor hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zus, alleen een zusje. En die is 15
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ZOW! Flinke ballonnenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef DonPerignon het volgende:
Hier de foto dan:
[ afbeelding ]
Sorry boys
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar ik was al in Groningen voordat de beschrijving werd gepost dus ik wist niet waarop ik moest letten [ afbeelding ] Sorry boys![]()
Er is nu toch al een foto. Maar voor mezelf zal ik nog wel even opletten in de collegezaal de volgende keer.Want ik weet misschien wie je bedoeld.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:03 schreef Japsnars het volgende:
Ok, na het doorzoeken in de categorie"en t/m 30 jaar ben ik maar 1 vrouw tegen gekomen met de naam 'D'.
Er zijn drie mogelijkheden:
- Ze heet dieuwke en is redelijk wat afgevallen sinds haar hyves profielfoto
- Dame in kwestie is eigenlijk een omgebouwde vent
- Dame in kwestie is niet lid van deze hyve
Ga naar statistiek college, jij vlegel.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja hallo ik ga niet zomaar Hyves tracken en posten op FOK. Dat is tegen mijn normen en waarden![]()
![]()
Aan foto's geschoten in het wild doe ik natuurlijk wel.
Helaasquote:Op donderdag 11 december 2008 16:07 schreef DonPerignon het volgende:Ze is geen lid van de RUG_BDK hyves
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja hallo ik ga niet zomaar Hyves tracken en posten op FOK. Dat is tegen mijn normen en waarden![]()
![]()
Aan foto's geschoten in het wild doe ik natuurlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |