Ik weet dat het onwaarschijnlijk klonk, maar ik wilde het uitspelen voor DP weer online kwam 's ochtendsquote:Op donderdag 11 december 2008 10:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je postte dat je haar had gesmst was teveel van 't goeie. Goeie though, had me going for a while!
Waar mensen zich zoal mee bezighoudenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Rhythm het volgende:
Haha bravo, het is inderdaad een hoax. Maar hij is wel spontaan ontstaan. Ik zal het ff uitleggen.
Eerst liep ik gewoon wat te rellen, met die zus. Maar toen zag ik dat ze op dezelfde studie zaten, en in een ander topic was C_S' hyves al boven water gekomen dus ik wist dat hij in Groningen studeerde.
Nouja, toen probeerde ik: http://donperignon.hyves.nl in, en die gast heette Remon. Leek me teveel toeval, maar ik voerde toch op Google wat termen zoals Remon, Groningen, Don Perignon in etc. Toen vond ik dit:
http://frontpage.fok.nl/zoek/user/117866
En toen voerde ik die hele naam in op Hyves en toen zag ik als 1e resultaat dan de goede, doordat hij ook nog dat studeerde. Heel veel geluk dus.
Saillant detail: Hij heeft een Hyve met "The Rhythm".
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef RedDevil085 het volgende:
TVP, hoax, kloon of niet, ben toch benieuwd hoe dit spannende relaas af gaat lopen
Ten eerste, mijn naam is geen Remon/Rémon/Devon/KITT,quote:Op donderdag 11 december 2008 12:12 schreef Rhythm het volgende:
TVP trouwens, ben benieuwd hoe mijn zus neukt.
Beetje teleurstellend einde... Waar zijn de smeuige details? de pics? de paints?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:26 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ten eerste, mijn naam is geen Remon/Rémon/Devon/KITT,
Ten tweede, jammer dat het je zusje niet was, want dan zou ik kunnen zeggen dat ik je zusje genomen keihard genomen heb en alle hoeken van mijn kamer + badkamer heb laten zien.
En hoe ik het opgelost heb met de wijn, ik had d'r gewoon verteld dat ik geen kurketrekker thuis had (nadat ze vroeg waarom haar wijn zo roze was).
Ze kon er wel om lachen.
En met dat TS leest mee ( om 3 uur 's ochtends) , niet echt.. mijn pc/fok stond gewoon aan/open
.
@ Chuck_Norris, ( Bruin haar/ goede handvol tieten/ 1,70 zoiets/ slank with a good ass/ naam begint met de D.
)
En voor de rest; droge topicwendingen![]()
ps. maandag hebben we bij haar afgesproken, dus geen kurketrekkerzorgen meer![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:26 schreef DonPerignon het volgende:
Ten tweede, jammer dat het je zusje niet was, want dan zou ik kunnen zeggen dat ik je zusje genomen keihard genomen heb en alle hoeken van mijn kamer + badkamer heb laten zien.
Hehe, ik heb ook wel een foto, maar twijfel zwaar of ik deze moet postenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:37 schreef BigKahuna het volgende:
Nu is het wachten alleen nog op Chuck_Norris en zijn foto's.
Dat ben je me wel verschuldigd, nadat ik mijn nachtrust heb opgeofferd voor jouw topicquote:Op donderdag 11 december 2008 12:40 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook wel een foto, maar twijfel zwaar of ik deze moet posten(FOK! kennende...)
Hahah, heb je uberhaupt wel een zusje in Groningen wonen?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat ben je me wel verschuldigd, nadat ik mijn nachtrust heb opgeofferd voor jouw topic.
Ik heb niet eens een zus, alleen een zusjequote:Op donderdag 11 december 2008 12:48 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Hahah, heb je uberhaupt wel een zusje in Groningen wonen?Zo ja, PM me haar msn/hyves
.
Uiteraard posten, wat is dat nou voor instelling manquote:Op donderdag 11 december 2008 12:40 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook wel een foto, maar twijfel zwaar of ik deze moet posten(FOK! kennende...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |