abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63999732
God zij dank niet. Kan je nagaan hoe oud ik dan zou zijn. Nee, hij is geboren op de 15e en Jezus op de 17e. Ze zijn niet uit hetzelfde bouwjaar natuurlijk, maar wel allebei tweelingen (qua sterrebeeld, voordat je hier straks over valt).
pi_63999785
Ik hoop maar voor jou en je zoon dat hij niet net zoveel rotzooi in de wereld teweeg brengt als Jezus, maar dat lijkt me gezien zijn palmares ook redelijk ambitieus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63999985
Ik hoop dat ook hij zich een ware rebel zal tonen, ongehuwd blijft en hoop voor hem dat hij zijn zoektocht met vele mannen mag maken. Hoop trouwens wel dat hij ouder dan 33 wordt. Wat moet ik anders op oudere leeftijd......
pi_64000092
Hoop je werkelijk dat je zoon (ook?) homo is? Zou je er mee zitten als hij "gewoon" hetero blijkt te zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_64000131
Ik weet dat hij gewoon homo is. Hij had ook hetero mogen zijn, ongetrouwd, met een aantal heren en een prostitue door het land lopen maar hoop dan wel dat hij meer in zijn moeder geloofd dan in zijn vader.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 19:20:35 #156
862 Arcee
Look closer
pi_64011972
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:50 schreef koningdavid het volgende:
De conclusie van dat stuk van infidels.com is trouwens:

[..]

Hoe denk jij er nu over eigenlijk DustPuppy? Is het nog steeds niet overtuigend dat Jezus een historisch persoon was? Denk je nog steeds dat de evangeliėn *proest* 200 jaar na Jezus' leven zijn geschreven?
Er zijn wel aanwijzingen dat dat stuk van Josephus over Jezus er later aan toegevoegd is, toch? Zie bijvoorbeeld dit. Overigens is die hele pagina wel interessant. Die begint trouwens hier: Choking on the Camel - The historical evidence for Jesus .
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 14 december 2008 @ 19:21:44 #157
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_64011997
Nee nee, dat klopt niet.. ik ben Jezus... toen ik nog lang haar had riepen kinderen dat vaak als ze me zagen, dus Kerstmis wordt voortaan gevierd op 28 oktober!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_64013484
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

Er zijn wel aanwijzingen dat dat stuk van Josephus over Jezus er later aan toegevoegd is, toch?
Josephus noemt Jezus twee keer. Een korte benoeming waarin hij schrijft over de steniging van de broer van Jezus (Jakobus), de authenticiteit van deze passage is vrijwel onbetwist.
De langere passage over Jezus 'Flavius Testimonium' is zeer waarschijnlijk op den duur deels geinterpoleerd, dat wil zeggen dat er extra zinnen zijn toegevoegd. Maar de meeste geleerden zijn wel van mening dat Josephus op die plek over Jezus heeft geschreven. Maar de zinnen dat Jezus is opgestaan en Zoon van God is ed. zijn vrijwel zeker later toegevoegd, Josephus was immers orthodoxe jood en geen christen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')