owh, zo erg jah?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Je wilt haar weekenden niet weten
Meer vrije tijdquote:Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik beide banen optel zit ik daar ook wel ruim boven
Al heb ik gisteren met mn 2e baas geregeld dat ik iedere zaterdag werk maar de vrijdagen om de week
Ik wil ook wat rustigere weekenden.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmzz. ben blij dat ik hier zit en de weekeinden lekker rustig zijn
Zelf regelen he... iemand anders doet het niet voor jequote:Op donderdag 11 december 2008 10:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wil ook wat rustigere weekenden.
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zelf regelen he... iemand anders doet het niet voor je
En heb je die zekerheid nu?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk ik vraag het even voor de zekerheid.
werk op zondag niet, dus als ik wakker ben heb ik de hele middag om iets leuks te gaan doenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en je weekeinde dan? Heb je die dan nog wel?
Oeh, vlaaiquote:Op donderdag 11 december 2008 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werk op zondag niet, dus als ik wakker ben heb ik de hele middag om iets leuks te gaan doen
Vlaai
Een hele vrije middag!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werk op zondag niet, dus als ik wakker ben heb ik de hele middag om iets leuks te gaan doen
Vlaai
Om wat meer dan mn vaste lasten te kunnen betalen..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Een hele vrije middag!![]()
Waarom heb je eigenlijk 2 banen?
Rijste-slagroom, kersen, appel, pudding-kruimel en Heerler Kersenquote:
Ja lekker doe maarquote:Op donderdag 11 december 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rijste-slagroom, kersen, appel, pudding-kruimel en Heerler Kersen
Ah, dat verklaart het! Best vervelend lijkt me dat om 2 banen te 'moeten' hebben...quote:Op donderdag 11 december 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om wat meer dan mn vaste lasten te kunnen betalen..
heb al 1100 euro per maand vaste lasten (eten dus niet meegerekend)
Wil leuke kleren en uitjes kunnen betalen dus heb ik nog een bijbaan.
Mocht ik die baan bij de vader van een vriend krijgen dan verdien ik genoeg en ga ik overwegen om te stoppen.
Maar voorlopig heb ik nog geen vaste baan dus hou ik het bijbaantje achter de bar (dat zwart betaalt wordt) om bij te klussen als ik weer eens in de WW zit. Want met WW krijg ik mn vaste lasten NET gedekt
Ga eens weg met je spamquote:Op donderdag 11 december 2008 11:46 schreef KlaasBaas het volgende:
Spampost
Yep. Moet altijd een baan accepteren omdat ik het geld kan gebruikenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het! Best vervelend lijkt me dat om 2 banen te 'moeten' hebben...
Ik doe mee!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:46 schreef KlaasBaas het volgende:
-
Nee. Tief op.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:46 schreef KlaasBaas het volgende:
In een onderzoek vanuit de Vrije Universiteit Amsterdam in het kader van
Wat ben je vriendelijkquote:
tegen mij toch wel iigquote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan best aardig zijn soms hoor
Totdat jij in een gezellig topic zomaar uit de lucht komt vallen met een domme spamlink. Dan krijg jij ook spenkiespenkie hoorquote:
oeh ik denk dat ik even ga spammenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Totdat jij in een gezellig topic zomaar uit de lucht komt vallen met een domme spamlink. Dan krijg jij ook spenkiespenkie hoor
Waar gaan die wezen heen dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh ik denk dat ik even ga spammen
Zo naar huis
plasje doen, sigaretje roken en weg wezen
Die gaan in die rook op.quote:
Kan je nu een mooie kopenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef DaMart het volgende:
Hm, die oude kerstboompiek was toch niet onbreekbaar. Was even aan het uitproberen of hij omgegooid kon worden, en dat ging. Toen gooide ik wat harder en kon ik de stofzuiger erbij pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |