Hoe kom je aan die opstelling? Timmer was ziek vandaag en El Ahmadi was twijfelachtig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord treedt in De Kuip in de volgende opstelling aan: Timmer; Tiendalli, Derijck, Bahia en Van Bronckhorst; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Lucius en Bruins; Makaay.
Dit wordt zo'n drama. Ik hoop dat AZ een beetje lief voor ons is.
Van Bronckhorst linksback en Lucius op het middenveld begrijp ik?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord treedt in De Kuip in de volgende opstelling aan: Timmer; Tiendalli, Derijck, Bahia en Van Bronckhorst; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Lucius en Bruins; Makaay.
zijn ze altijd welquote:Dit wordt zo'n drama. Ik hoop dat AZ een beetje lief voor ons is.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef TheVulture het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)lessure_Hofland.html![]()
Die is ook echt niet gemaakt voor topsport
Dat is opzich wel een goede voor het VI wereldje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef Steven184 het volgende:
Naast het verbod op honden bij de Feyenoordselectie, nu ook maar een verbod op eettafels.
Ja maar we moeten zaterdag...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Zal ik eens wat geks zeggen.... Feyenoord wint zondag gewoon
quote:
Zou wat zijn ja, maar ik zie liever dat we vanaf nu alles gaan winnenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Morgen winnen van AZ met weergaloos voetbal om vervolgens volgende week weer keihard op je bek te gaan!
Dat is Feyenoord!
Troll.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Zal ik eens wat geks zeggen.... Feyenoord wint zondag gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |