Laat ze maar voltallig de kaartjes van Coruna vergoeden na die wanprestatiequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat ze maar voltallig achter Verbeek gaan staan
Dit begint echt genant te wordenquote:Hofland: Blessure aan eettafel
Gepubliceerd: vandaag 15:36
Update: vandaag 15:37
Feyenoorder Kevin Hofland is opnieuw enige tijd uit de roulatie. De centrale verdediger mist in elk geval de thuiswedstrijd zaterdag tegen koploper AZ wegens een hamstringblessure.
Die kwetsuur komt dit seizoen in De Kuip wel vaker voor. Maar de plek waar Hofland geblesseerd raakte, is minder gebruikelijk. ,,Het gebeurde aan de eettafel'', legde coach Gertjan Verbeek vrijdag in De Kuip uit. ,,Hij stond op en kreeg last van zijn dijbeen. Er zit vocht in. Het gaat niet om een verrekking of scheuring. Hoe lang hij is uitgeschakeld, durf ik niet te zeggen. Maar het risico voor het duel met AZ is te groot.''
Het is niet de eerste keer dit seizoen dat Hofland op een vreemde manier wegvalt bij Feyenoord. Bij het uitlaten van zijn hond verstuikte hij eind vorige maand zijn enkel. De Belg Timothy Derijck, net hersteld van een hamstringblessure, vervangt hem tegen AZ. Verbeek maakte vrijdag voor deze loodzware wedstrijd ook de andere tien basisspelers bekend. Feyenoord treedt in De Kuip in de volgende opstelling aan: Timmer; Tiendalli, Derijck, Bahia en Van Bronckhorst; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Lucius en Bruins; Makaay.
Die reactiequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef TheVulture het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)lessure_Hofland.html![]()
Die is ook echt niet gemaakt voor topsport
quote:Het moet niet gekker worden.
De hond uitlaten.Opstaan bij het eten, de blessures vliegen je om de oren.
Jammer hoor....Hofland was net zo in vorm.
Hoe kom je aan die opstelling? Timmer was ziek vandaag en El Ahmadi was twijfelachtig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord treedt in De Kuip in de volgende opstelling aan: Timmer; Tiendalli, Derijck, Bahia en Van Bronckhorst; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Lucius en Bruins; Makaay.
Dit wordt zo'n drama. Ik hoop dat AZ een beetje lief voor ons is.
Van Bronckhorst linksback en Lucius op het middenveld begrijp ik?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord treedt in De Kuip in de volgende opstelling aan: Timmer; Tiendalli, Derijck, Bahia en Van Bronckhorst; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Lucius en Bruins; Makaay.
zijn ze altijd welquote:Dit wordt zo'n drama. Ik hoop dat AZ een beetje lief voor ons is.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef TheVulture het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)lessure_Hofland.html![]()
Die is ook echt niet gemaakt voor topsport
Dat is opzich wel een goede voor het VI wereldje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef Steven184 het volgende:
Naast het verbod op honden bij de Feyenoordselectie, nu ook maar een verbod op eettafels.
Ja maar we moeten zaterdag...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Zal ik eens wat geks zeggen.... Feyenoord wint zondag gewoon
quote:
Zou wat zijn ja, maar ik zie liever dat we vanaf nu alles gaan winnenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Morgen winnen van AZ met weergaloos voetbal om vervolgens volgende week weer keihard op je bek te gaan!
Dat is Feyenoord!
Troll.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Zal ik eens wat geks zeggen.... Feyenoord wint zondag gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |