abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 22:00:26 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63917988
Ik ben bang dat de kinderen het meteen als speelgoed zullen inpikken, voordat ik het retour afzender kan sturen. Ik begrijp dit soort heilige zendingsdrift nooit zo goed. Ik kan me ook niet voorstellen dat je hiermee zieltjes wint of ook maar één persoon weet te overtuigen van je gelijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63918910
Bah, wat een actie. Om zoveel redenen gewoon misselijkmakend...
  woensdag 10 december 2008 @ 22:33:56 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_63918976
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef MeNicole het volgende:
Ik vind hem eigenlijk best wel schattig
Ok de reden waarom ze in de bus komen is niet echt over nagedacht. Maar toch. Mijn ukkie is nu ook ongeveer zo
Stop 'em der bij. Dan heeftie gezelschap van een leeftijdsgenootje
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 10 december 2008 @ 22:48:52 #104
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63919436
Mwoch, vrijheid van meningsuiting gaat heel ver wat mij betreft, maar ik vind ergens dat deze actie toch wel bepaalde fatsoensnormen overschrijdt en onnodig grievend en smakeloos is dat ik er daarom wel iets voor te zeggen vind als hier een aanklacht over wordt ingediend ofzo. Zou me dan vervolgens niets verbazen als er niets mee gebeurt, daar niet van
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63919739
Naja als ik zie waar wel kamervragen over gesteld worden?.... dan vind ik dit toch wel kamervragen waardig eerlijk gezegd.

Kijk er is nu bijvoorbeeld ook discussie over of godslastering wel of niet strafbaar zou moeten zijn, naja ik kan na dit soort walgelijke acties eigenlijk niemand kwalijk nemen als ze zich aan godslastering schuldig zouden maken wanneer ze zulke vervelende post ontvangen.
Mama van Isa en Ties
pi_63931856
Wat verschrikkelijk... Ik zou echt overstuur raken als ik dit in mijn brievenbus kreeg

Maar hoezo zou de politiek er niets aan kunnen doen? Ik neem aan dat er grenzen zijn aan hoe aanstootgevend je mag zijn in wat je als ongeadresseerde (ongevraagde) post rondstuurt?

Of mag je om een statement te geven ook landelijk uitgeprintte tubgirls verspreiden?
  donderdag 11 december 2008 @ 16:08:46 #107
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_63935992
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef Dipkip het volgende:

Of mag je om een statement te geven ook landelijk uitgeprintte tubgirls verspreiden?
*zoekt het adres van Schreeuw om Leven*

pi_63936032
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:08 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

*zoekt het adres van Schreeuw om Leven*

het antwoordnummer zwerft hier al ergens rond
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63936116
Miljoenen van die plastieke foetussen zwerven er binnenkort rond in Nederland.
Want wat doe je er mee?
Ik zie ze al liggen op een hoopje bij de vuilverbranding.
Wat een milieu-vervuiling!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_63936287
retour afzender...

Al ben ik in sommige gevallen wel voor abortus, zelfs 80 jaar na bevruchting..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:46:44 #111
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63936946
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:19 schreef Ticootje het volgende:
retour afzender...

Al ben ik in sommige gevallen wel voor abortus, zelfs 80 jaar na bevruchting..
Dat dacht ik zelfs na het lezen van 1 of 2 antwoorden in dit topic
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63937252
Zijn er al mensen die zo'n ding door de brievenbus gekregen hebben?
Of is het gewoon een hoax
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_63949267
Deze misselijk makende man die dicht bedacht heeft zat vanavond bij Pauw en Witteman ik ga straks dus de herhaling bekijken want ik zag het net te laat. Dus voor de geïnteresseerden morgen kan je het zien op uitzendinggemist.nl
Mama van Isa en Ties
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 23:53:59 #114
43556 miss_dynastie
pi_63949334
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Stop 'em der bij. Dan heeftie gezelschap van een leeftijdsgenootje
pi_63949749

belachelijke actie dit trouwens.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_63955191
Ik heb die man gisteren wel gezien. Wat een pedant misselijkmakend ventje zeg! Dat je overtuigd bent van je gelijk en daar voor staat is ok maar laat mensen met een andere mening in hun waarde.
Dit is nou het soort christen waar ik mij voor schaam. (ik neem aan dat hij gristelijk is).
Als dat ding hier in de bus valt stuur ik hem terug misschien wel met begeleidend briefje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63956228
Net even dat stukje bij pauw en witteman gekeken..
Als tegen actie kunnen we dus condooms in de brievenbus gooien in de Bijbelbelt.

Maar de actie die de vrouw voorstelde om die poppetjes samen met een baksteen retour te sturen door de ramen van de verstuurder is wel een goed idee.

Overigens het poppetje stelt een foetus van 12 maanden voor. Ze verkopen het echter als een foetus van 10 maanden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:22:11 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_63956309
weken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63956580
Ook even gekeken. Maar wat een belachelijke actie. Dat je zoiets denkt, moet je zelf weten. Maar dat je de rest van NL hiermee zo wil confronteren, dat vind ik echt niet kunnen. Want daar zitten genoeg vrouwen (en mannen) tussen die ongewenst een foetus hebben verloren, en hiermee gekwetst gaan worden.

Hier gaat het poppetje (als het komt) ook retour afzender.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:59:28 #120
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63957278
quote:
VBOK hekelt actie Schreeuw om Leven

van onze redactie binnenland

AMERSFOORT - De Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind (VBOK) is niet gelukkig met de actie van de prolifeorganisatie Schreeuw om Leven waarbij levensechte plastic foetussen worden rondgestuurd.

Volgens directeur Johan van Veelen gaat Schreeuw om Leven op een ongerichte, confronterende en harde manier met een heel gevoelig onderwerp om. ,,Je kunt vrouwen raken die een miskraam hebben gehad of ongewenst kinderloos zijn. Ook wij vinden dat ieder kind de kans moet krijgen om te leven, maar wij gaan liever naast de vrouwen staan die ongewenst zwanger zijn om samen een oplossing te zoeken.''

Schreeuw om Leven verstuurt levensechte plastic modellen van een foetus van ongeveer 5 centimeter groot. Op termijn kunnen alle Nederlanders een imitatiefoetus op de mat verwachten. Op deze manier wil de prolifeorganisatie vrouwen laten zien wat het betekent als ze een abortus overwegen en dat het daarbij om een echt mens gaat.

Wat betreft de doelstelling verschillen de VBOK en Schreeuw om Leven niet veel van elkaar, denkt Van Veelen. ,,Maar de manier waarop wij aandacht voor het onderwerp vragen, verschilt wel degelijk. Ik denk niet dat Schreeuw om Leven veel bereikt met deze actie.''

Bert Dorenbos, bestuurder van Schreeuw om Leven, begrijpt de kritiek van de VBOK maar stelt dat Schreeuw om Leven actie en mediagericht is. ,,We moeten iets kiezen dat de aandacht trekt.'' Dat vrouwen die lijden door kinderloosheid of vanwege een miskraam door de actie worden getroffen, erkent Dorenbos ook. ,,Wij begrijpen die emoties en deze actie kan scherp overkomen. Maar deze vrouwen moeten ook nog eens leven met de wetenschap dat er vrouwen zijn die bewust een kind laten weghalen. Daarom is het de moeite waard tegen abortus op te treden.''
Bron: Nederlands Dagblad

Volgens mij is die Bert Dorenbos niet erg fijngevoelig
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:05:29 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63957424
Centen zat trouwens, die gasten blijkbaar, als ze dit gewoon kunnen laten fabriceren en rondsturen ook.
Brrrr... te bedenken dat er mensen zijn die dit soort acties financieren.
pi_63958940
Goed punt BE. Laat ze het geld gebruiken om vrouwen die abortus overwegen te ondersteunen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63962107
Wat ben ik blij met mn sticker op de brievenbus

Wat ik al eerder lees, ik denk dat het prima is om mensen die voor het besluit staan om een abortus te laten plegen goed te informeren.
Maar om dit gewoon maar overal rond te sturen... gaat mij wat te ver.
Fake it till you make it...
pi_63962588
de mensen die abortus als voorbehoudsmiddel misbruiken zullen echt niet onder de indruk zijn. weet je wie er wel van onder de indruk (of erg gekwetst) zullen zijn? die mensen die waarlijk geen andere optie zagen dan een abortus. en dat zijn nu juist de mensen die allang heel goed weten hoe een foetus eruit ziet hoor. dat zijn de mensen die het maken van die keus an sich al doormaken als een hel, en diep en hard hebben nagedacht. ik ga nu voorbij aan het feit dat als je bv een miskraam hebt gehad, een dergelijk pkket in je post ook erg kwetsend is. ik sluit me aan bij het steen + retour idee!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')