Volgens mij is er al bewezen dat dat wel gebeurt daarquote:Op woensdag 10 december 2008 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja zeg. Dat doe je toch niet op je werk.
Inderdaad, vooral bepaalde personen niet lezen.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, ik kan beter even niet hier komen zie ik wel weer
Aansteller.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Aansteller.
Je weet wat je te doen staat.
quote:
Dat was wel erg kort he.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze heeft moeite met luisteren naar je Bengelquote:Op woensdag 10 december 2008 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel erg kort he.![]()
Negeren die lui, ksst ksst.
Lekker obstinaat rellen. Leuk en aardig maar daar heb ik niks mee te schaften.quote:
Stuk karton tussen je raam en ruitenwissers is handigquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik moest wel krabben vanochtend... Daar heb ik zo'n pleurishekel aan, sta je daar met je koffie en kan je nog niet weg...
Waarvoor?quote:
Serieus niet op dit momentquote:
Ja, of gewoon ff zo'n spuitbus halen bij de halfords ofzo, erop sprayen en ramen schoon.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stuk karton tussen je raam en ruitenwissers is handig
Geen van beide, dit is Singles.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Adolecens het volgende:
Zitten we hier trouwens in de R&P of SEX SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |