Geen plek meer in de kopieerkamer?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Sowieso, ik loop al een paar weken ontzettend geil rond. Komt onder andere door het broeierige sfeertje op mijn werk momenteel..
Ik denk dat dat hier wel meevalt.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op dit moment geen zin hebben in sex
Jij wil liever besprongen worden?quote:
Jij? Sex?quote:
Ah dat verklaart een hoop, ik heb inmiddels al 5 keer aangebeld maar niemand doet open.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wil liever besprongen worden?
Dan ben je bij mij aanhet verkeerde adres vrees ik
Ik denk niet dat dat helptquote:Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij? Sex?![]()
Ik denk niet dat dat er voorlopig inzit he! Pak maar een glaasje koud water om eroverheen te gooien, waarschijnlijk koel je dan wel weer af
Is het zó erg?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat helpt
Kan jij niet beter een schema gaan opstellen, zodat er altijd iemand voorradig is onder je bureau thuis?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Sowieso, ik loop al een paar weken ontzettend geil rond. Komt onder andere door het broeierige sfeertje op mijn werk momenteel..
Is iedereen bronstig op het werk?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Je moet gewoon zorgen dat ze op afroep komen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan jij niet beter een schema gaan opstellen, zodat er altijd iemand voorradig is onder je bureau thuis?
Zal het effect hebben van een druppel op een gloeiende plaatquote:Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij? Sex?![]()
Ik denk niet dat dat er voorlopig inzit he! Pak maar een glaasje koud water om eroverheen te gooien, waarschijnlijk koel je dan wel weer af
Ja daar lijkt het wel opquote:
Dan hebben ze nog reistijd en is het waarschijnlijk een moodspoilerquote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat ze op afroep komen.
Nou, sla dan de hand aan jezelf. Hop!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen op de afdeling, hier weinig bronstige mensen.
Ja, eentje dus
Alsof dat wat uitmaakt als ze met MLI tussen de lakens mogenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog reistijd en is het waarschijnlijk een moodspoiler
Ehm....quote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, sla dan de hand aan jezelf. Hop!
Kan niemand je zien dan? Leef je uit op je werkplek dan...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen op de afdeling, hier weinig bronstige mensen.
Ja, eentje dus
Nouja zeg. Dat doe je toch niet op je werk.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan niemand je zien dan? Leef je uit op je werkplek dan...
Wat nou nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |