ik ga er binnenkort een halen moet wel tijd hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
hihih..dat lukt hier goed hoor
reminds me mensen...hebben jullie al een mooie kerstboom staan??![]()
![]()
[ afbeelding ]
jaaa i know. ik wil 1 met roze erin en zilver...te gek..quote:Op woensdag 10 december 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort een halen moet wel tijd hebben, maar kerstboom is altijd zo gezellig
Ongekendquote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
jaaa i know. ik wil 1 met roze erin en zilver...te gek..![]()
lekker girly
mijn kerst boom zit er altijd uit als de wallen in amsterdamquote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
jaaa i know. ik wil 1 met roze erin en zilver...te gek..![]()
lekker girly
Je loopt wel vaker met blauwe ballen langs de rode lichten?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn kerst boom zit er altijd uit als de wallen in amsterdamik heb altijd veel gekleurde/rode lichten in en rode blauwe kerstballen
, maar ik vind kerst altijd heel leuk
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je loopt wel vaker met blauwe ballen langs de rode lichten?
Whahahahaquote:Op woensdag 10 december 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pricelessquote:Op woensdag 10 december 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
sweetquote:Op woensdag 10 december 2008 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
eetse alvast zit ff met vrouwlief te bellen
whihihiquote:Op woensdag 10 december 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
wij gaan geen kerstboom opzettenquote:
en wat te zeggen, dat ze het spel nog niet uitgespeeld hebben. hoe kan je dan een review erover geven.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op zijn gamekings is. "Ja man de game is vet, echt vet! Fucking moddervet man! heb je die graphics gezien? Moddervette graphics man! Het speelt ook lekker enzo en het is gewoon ontzettend tof enzo!" En dat zeggen ze dan 5 minuten lang waarna je nog geen idee hebt wat er nou goed en of slecht is aan een game
Dat had je ook al veel eerder moeten doen dwaasquote:Op woensdag 10 december 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik moet toch echt maar eens langs de dokter gaan voor die slaapproblemen hoor.... Vind het nu niet grappig meer!
ja , daar heb je wel een punt!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik moet toch echt maar eens swaffelend langs de dokter gaan voor die bukakeproblemen hoor.... Vind het nu niet grappig meer!
Dat heb ik zelf soms ook nietquote:Op woensdag 10 december 2008 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat te zeggen, dat ze het spel nog niet uitgespeeld hebben. hoe kan je dan een review erover geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |