quote:Op woensdag 10 december 2008 12:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus net een image van een naakte man met alleen kerstmuts op van mijn moeder in de mail
ign heeft daar ook een handje van volquote:Op woensdag 10 december 2008 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
idd je moet reviews met korreltje zout nemen, het is een persoonlijke mening van die persoon de een kan zich wel aan een bug bijvoorbeeld storen en de ander niet
verder moet je idd meerder reviews lezen
en rieviews zijn niet altijd betrouwbaar vooral op grote sites zoals onder andere gamespot daar draait het om geld, er werd nog een reviewer ontslagen omdat die een te laag cijfer had gegeven, want ze hadden heel veel reclame voor dat spel gemaakt
ghehe. 1 april................quote:Op woensdag 10 december 2008 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kom ik vanochtend op mijn werk (waarvan ik al wist dat in april mijn contract niet verlengt gaat worden) krijg ik net te horen dat ik vanaf nu tot 1 april betaald verlof heb
4 maanden betaalde vakantie!
WAJOOO
scherpquote:Op woensdag 10 december 2008 12:52 schreef renedis het volgende:
[..]
ghehe. 1 april................
een goed voorbereidde grap is dat zeg
Lijkt me zeer sterk dat je er zoveel voor krijgt.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:49 schreef renedis het volgende:
[..]
vraagprijs richting 11.000 a 12.000 ( er tussen in is perfect)
aha , wel jammer dat je hem verkoopt is een leuke auto maar okquote:Op woensdag 10 december 2008 12:46 schreef renedis het volgende:
[..]
heey runx
alles gaat goed naar omstandigheden. heb nog steeds pijn in mijn scheenbeen en ben stront verkouden.
maar de auto wordt zonder schade aangeboden omdat ik wil weten ofdat er een beetje animo voor is.
schade schijnt nog mee te vallen. niet verbogen kwa chassis, dus alleen schaaf/blik schade.
daar ben ik wel blij om maar het blijft kut natuurlijk.
maar hoe is het met ramtin?
Smaken verschillen hequote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk dat je er zoveel voor krijgt.
wat ga je nu rijden?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:49 schreef renedis het volgende:
[..]
vraagprijs richting 11.000 a 12.000 ( er tussen in is perfect)
volgens mij is die bak wel afgetraptquote:
Lol wtf why?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kom ik vanochtend op mijn werk (waarvan ik al wist dat in april mijn contract niet verlengt gaat worden) krijg ik net te horen dat ik vanaf nu tot 1 april betaald verlof heb
4 maanden betaalde vakantie!
WAJOOO
Daarom, het is maar net wat de gek ervoor wilt geven hequote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
volgens mij is die bak wel afgetrapt
dacht ik eerst ook... maar het schijnt echt zo te zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 12:52 schreef renedis het volgende:
[..]
ghehe. 1 april................
een goed voorbereidde grap is dat zeg
misschien wil die hem wel inruilen voor jou seicento ?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
volgens mij is die bak wel afgetrapt
Het ergste is, ik zat er echt aan te denken op weg naar huis!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning smijt een bak richting sm0kez
[ afbeelding ]
quote:
Hooiquote:Op woensdag 10 december 2008 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook... maar het schijnt echt zo te zijn
ja gewoon niet doen natuurlijk heh.. nu gewoon volhouden!!! anders stuur ik echt mn moeder op je af hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het ergste is, ik zat er echt aan te denken op weg naar huis!
Maar ik heb mezelf kunnen beheersen! Ben eigenlijk ben trots op mezelf opeens (H)
hehe okeejquote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]omdat ze niet willen dat een account manager relaties onderhoud terwijl hij toch weg gaat... straks ga ik bij de concurrent werken en dan heb ik een vet goede relatie met die klant...wat denk je wat er dan gebeurd?
je hebt het ook niet nodig... dat is het enige wat je zelf nog moet beseffen.. je denk onderbewust dat je niet kan slapen omdat je niet geblowt hebt.. en daardoor lig je ook niet lekker want je verwacht dan automatisch weer dat je slecht slaapt..quote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het ergste is, ik zat er echt aan te denken op weg naar huis!
Maar ik heb mezelf kunnen beheersen! Ben eigenlijk ben trots op mezelf opeens (H)
Ze moeten hem wel betalenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooibarra
wel kool dat je doorbetaald krijgt![]()
ik had ze aangeklaagd voor 2 jaar als ze het niet dedenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooibarra
wel kool dat je doorbetaald krijgt![]()
jeweettoch!quote:
Jawel hoor, we zien elkaar deze week sowieso nog wel een keer, waarschijnlijk vanavond. Heb haar ook wel netjes uitgelegd dat ik niet echt gezellig was door die slaapproblemen, maarja... Nou maar hopen dat ze niet denkt van 'wat een saai lul'quote:Op woensdag 10 december 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, geen kans op herkansing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |