Mazdaquote:Op woensdag 10 december 2008 12:36 schreef renedis het volgende:
[TK] Mazda RX-7 FD3S TwinTurbo
eenmaal andermaal?!
je moet ook niet zo hard werken Smokezquote:Op woensdag 10 december 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik moet toch echt maar eens langs de dokter gaan voor die slaapproblemen hoor.... Vind het nu niet grappig meer!
ik vindt dat persoonlijk wel misleidende informatie. want veel lezers baseren de aankoop juist op reviews helaas. ik neem alle reviews met een korrel zout trouwens.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf soms ook nietMaarja als je binnen 10 dagen een review online wilt hebben staan van een game met een singleplayer van 20-30 uur ofzo is dat ook niet echt te doen als je een drukke werkweek hebt
krijg ik er ook een mooie man bij?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:36 schreef renedis het volgende:
eenmaal andermaal?!
Had ik het nou maar gedaan idd, heb t gisteravond ook echt aardig verkloot omdat ik niet echt gezellig meer was van de vermoeidheid!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat had je ook al veel eerder moeten doen dwaas
hoooii renequote:Op woensdag 10 december 2008 12:36 schreef renedis het volgende:
eenmaal andermaal?!
Bij de meeste games veranderd na 75% gespeeld te hebben de speelervaring echt niet meer hoor. Tenzij een game ineens een ongelofelijk wending krijgt aan het einde van het verhaal. Maar dat gebeurd tegewoordig echt zelden jammergenoegquote:Op woensdag 10 december 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt dat persoonlijk wel misleidende informatie. want veel lezers baseren de aankoop juist op reviews helaas. ik neem alle reviews met een korrel zout trouwens.
ik kan wel een poolse hoer man er bij doen maar die zijn moeilijk te vinden.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:40 schreef Leanne het volgende:
[..]
krijg ik er ook een mooie man bij?![]()
![]()
* WhiteLightning smijt een bak richting sm0kezquote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had ik het nou maar gedaan idd, heb t gisteravond ook echt aardig verkloot omdat ik niet echt gezellig meer was van de vermoeidheid!
is een allochtoon ook goedquote:Op woensdag 10 december 2008 12:40 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
Hmm minder, geen kans op herkansing?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had ik het nou maar gedaan idd, heb t gisteravond ook echt aardig verkloot omdat ik niet echt gezellig meer was van de vermoeidheid!
Hoeveel moet je er voor hebben dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:39 schreef renedis het volgende:
[..]
niet betaalbaar voor je jongen? ;')
heey runxquote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef Runx het volgende:
[..]
hoooii renealles goed ? sorry dat ik gisteren in een keer weg was, maar echt kut dat er zoveel kapot was gegaan man
![]()
maar heb je de schade al gefixt ? of verkoop je het met schade ?
lexaquote:Op woensdag 10 december 2008 12:43 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kan wel een poolse hoer man er bij doen maar die zijn moeilijk te vinden.
anders: www.lexa.nl
ja een goed voorbeeld. kijk naar crysis. de originele. die krijgt van mij echt geen 10 of 9quote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij de meeste games veranderd na 75% gespeeld te hebben de speelervaring echt niet meer hoor. Tenzij een game ineens een ongelofelijk wending krijgt aan het einde van het verhaal. Maar dat gebeurd tegewoordig echt zelden jammergenoeg
Korrel zout is zeker nodig, de ene persoon zal een game veel beter of slechter vinden dan de ander. Lees altijd minimaal een review of 2 a 3 voordat je iets koopt.
sorry, ik ben niet te koopquote:Op woensdag 10 december 2008 12:40 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg serieus net een image van een naakte man met alleen kerstmuts op van mijn moeder in de mailquote:Op woensdag 10 december 2008 12:40 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
idd je moet reviews met korreltje zout nemen, het is een persoonlijke mening van die persoon de een kan zich wel aan een bug bijvoorbeeld storen en de ander nietquote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij de meeste games veranderd na 75% gespeeld te hebben de speelervaring echt niet meer hoor. Tenzij een game ineens een ongelofelijk wending krijgt aan het einde van het verhaal. Maar dat gebeurd tegewoordig echt zelden jammergenoeg
Korrel zout is zeker nodig, de ene persoon zal een game veel beter of slechter vinden dan de ander. Lees altijd minimaal een review of 2 a 3 voordat je iets koopt.
hehe je blowde zeker iedere dag voor t slapen gaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik moet toch echt maar eens langs de dokter gaan voor die slaapproblemen hoor.... Vind het nu niet grappig meer!
vraagprijs richting 11.000 a 12.000 ( er tussen in is perfectquote:Op woensdag 10 december 2008 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er voor hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |