quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO, SEPO, TRIPO en FOPO in één post. Ik ben echt goed
quote:He is sensible and so incredible
And all my single friends are jealous
He says everything I need to hear and it's like
I couldn't ask for anything better
He opens up my door and I get into his car
And he says you look beautiful tonight
And I feel perfectly fine
[Chorus]
But I miss screaming and fighting and kissing in the rain
And it's 2am and I'm cursing your name
You're so in love that you act insane
And that's the way I loved you
Breakin' down and coming undone
It's a roller coaster kinda rush
And I never knew I could feel that much
He respects my space and never makes me wait
And he calls exactly when he says he will
He's close to my mother, talks business with my father
He's charming and endearing and I'm comfortable
[Chorus]
But I miss screaming and fighting and kissing in the rain
And it's 2am and I'm cursing your name
You're so in love that you act insane
Breakin' down and coming undone
It's a roller coaster kinda rush
And I never knew I could feel that much
Waar?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Bridge over troubled water op de radio![]()
Géén idee. Maar hij is al afgelopen.quote:
Danny Blindquote:
quote:
Dan veranderen je hem nu tochquote:Op woensdag 10 december 2008 11:37 schreef yvonne het volgende:
Volgende TT: "Waar Yvonne jullie in de gaten houdt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Remlof al tot je elleboog en Yvonne nu tot aan je schoudersquote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ook niet.Yvonne, kom je ook een keer op een KLB meet ?
Ze gaan op hun knieën voor me, de slaven.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Remlof al tot je elleboog en Yvonne nu tot aan je schouders
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze gaan op hun knieën voor me, de slaven.
Naar huis dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:54 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes, zit hier op school, tot 14.00 niets te doen.
Is dat ook een nummer van Simon & Garfunkel? Ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef Paaskonijn het volgende:
HE HO HE HO DIE KRIJG JE NIET KADOOOOO!!!!11111
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dat ook een nummer van Simon & Garfunkel? Ken ik helemaal niet.
Oke.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga bijna elke week naar huis, ik ga nu toch maar wel, straks.
zo veel keus er anders ook niet.quote:
Die blonde is inderdaad lekker.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 10 december 2008 12:04 schreef IQM het volgende:
Jenglejack, je zou nog een bepaalde link PM'en.
Er staan ook nog 2 hippe mannenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo veel keus er anders ook niet.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij kan toch kiezen uit die 2 sujetten aan de rechterkant?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zender heet youtubequote:Op woensdag 10 december 2008 12:14 schreef Adelante het volgende:
welke zender is dat? is radio 2 weer begonnen met de top 2000?
die kan ik hier niet ontvangenquote:
En dat siert je.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar ik ben gister op zoek gegaan naar de titel, kon hem alleen niet vinden.
Vandaag weer even een poging wagen
(Gupje vroeg er gister ook nog om).
IK DOE MIJN BEST !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik wel, al zijn ze er niet zo blij meequote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:20 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb een ban voor een week. doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Tweemaal in anderhalf uur Manau - La tribu de dana
Goed bezig TMFTMFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat dat allang overleden was![]()
Ze weet waar je huis woontquote:Op woensdag 10 december 2008 12:30 schreef dagdag het volgende:
kut zeg houd yvonne je ook in de gaten in je huis
Tsja, het leuke is er idd wel vanafquote:Op woensdag 10 december 2008 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TMF
Ik dacht dat dat allang overleden was
Is dexter niet meer op tv dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, het leuke is er idd wel vanaf
Maar je moet toch wat als je in bed ligt, alle homeshoppingsapparaten heb ik al besteld
Nee man, alle goede cartoons zijn er allang vanafquote:Op woensdag 10 december 2008 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is dexter niet meer op tv dan?
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man, alle goede cartoons zijn er allang vanaf
Op Jetix heb je 24/7 totally spies en Nickelodeon heeft alleen nog maar van die kankerlelijke cartoons als Viva Pinata
Vroeger was alles beter
Toen kon je nog met plezier geen kut aan school/studie doen
Jij bent geen vriend, jij kan niet eens 3 keer neukz0rren op één avondquote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef damsco het volgende:
Vrienden van de slowchat. Ik ben er weer
Dus jij kiest je vrienden uit op het aantal keren "neukz0rren" (quote:Op woensdag 10 december 2008 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent geen vriend, jij kan niet eens 3 keer neukz0rren op één avond
Hap hap hapquote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Dus jij kiest je vrienden uit op het aantal keren "neukz0rren" (dude) per avond.
quote:Man laat zich met grote vis in gezicht slaan
Uitgegeven: 10 december 2008 11:28
Laatst gewijzigd: 10 december 2008 11:36
AMSTERDAM - Internetters kunnen sinds een paar dagen bieden op het recht om een man met een vis in het gezicht te slaan.
Het gaat om een zalm van zo'n zeven kilo. Lijdend voorwerp van de actie wordt de directeur van internetbedrijf Sweemo.com, Jay Nguyen. Sweemo is een online marktplaats waar gebruikers zelf veilingen kunnen aanbieden van de meest uiteenlopende dingen.
Het bod staat bij publicatie van dit artikel op ruim 250 euro. Het geld dat met de veiling wordt opgehaald gaat naar een goed doel.
De winnaar mag Nguyen op 17 december op het Londense Trafalgar Square met de vis in het gezicht slaan.
Irritatie
"Ik geef mensen de kans om van hun irritatie af te komen", legt Nguyen uit. "Wie heeft er nou niet eens iemand met een vis in het gezicht willen slaan? Een vervelende collega of een arrogante verkeerksregelaar."
Een zalm van zeven kilo is volgens Nguyen ook 'precies de juiste vis' om dit mee te doen. "Een goede grip rond de staart en lekker glibberig aan de zijkanten voor het juiste geluidseffect."
Dierenleed..quote:Op woensdag 10 december 2008 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
kunnen we dat ook bij remlof of yvonne slaan. Alhoewel. Remlof slaan met yvonne, nog leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dierenleed..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:04 schreef damsco het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/103799/Fokker-blijkt-lid-van-martijn.html
Welke fokker was dit?
Bij nader inzienquote:Op woensdag 10 december 2008 13:04 schreef damsco het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/103799/Fokker-blijkt-lid-van-martijn.html
Welke fokker was dit?
kom vechten danquote:Op woensdag 10 december 2008 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is die damsco ook een zielige kankerkneus, moge hij het ravijn in flikkeren.
Ik kom uit een prachtig dorp dat midden in het bos ligt op de Veluwe.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:16 schreef damsco het volgende:
[..]
PuttenWie loopt er hier nu tof te doen
Je komt uit Puttenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom uit een prachtig dorp dat midden in het bos ligt op de Veluwe.![]()
Jij in een vieze vervuilde stad.
Wat is dat voor lelijke guido?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hé, hé, we gaan hier geen stad/dorp flametopic van maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom uit een prachtig dorp dat midden in het bos ligt op de Veluwe.![]()
Jij in een vieze vervuilde stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Wat ben jij voor domme gans. Met een kwartier zit je in Afoort.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je komt uit Putten
Man, dan moet je eerst 40 kilometer rijden eer je een volgend dorp tegekomt
We wonen hier niet in Americaquote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je komt uit Putten
Man, dan moet je eerst 40 kilometer rijden eer je een volgend dorp tegekomt
Nou, dat maakt het dorp er ook echt minder mooi om, kneus.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef damsco het volgende:
Putten, mooi dorp met goede recherche inderdaad! Vooral die puttense moordzaak, prachtig dorp!
da's toch geen metal-fan?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We wonen hier niet in AmericaJe rijdt het ene dorp uit en je zit al in het volgende en als je niet uitkijkt zit je zo in dat ene dorp met al die grachten en Marokkanen.
Dagdag en damsco lopen al de hele ochtend te flamen en nu gaat NG ook nog eens mee doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:23 schreef McFearless het volgende:
Het niveau blijft hier ook maar dalen, hé?
hij begint.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dagdag en damsco lopen al de hele ochtend te flamen en nu gaat NG ook nog eens mee doen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mwah, vanacht was ook al vrij laag en dit is zo mogelijk nog lager.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dagdag en damsco lopen al de hele ochtend te flamen en nu gaat NG ook nog eens mee doen.
Gelukkig was ik er vannacht niet bijquote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, vanacht was ook al vrij laag en dit is zo mogelijk nog lager.
smakelijk eten, smakelijk eten. hap hap hap, dat zal lekker smaken, dat zal lekker smakenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook wel een kleuterniveau-reactie
Verder nog:quote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Den haag
Rotterdam
Eindhovn
Brabant
Limburg
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:28 schreef timmmmm het volgende:
Putten, de afvoerput van de nederlandse samenleving
Fuck, ik had het ook gewoon moeten wetenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
smakelijk eten, smakelijk eten. hap hap hap, dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
Ach, je wist dat ik het wasquote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fuck, ik had het ook gewoon moeten weten
Dat bedoel ik dus, ik had ook gewoon moeten weten dat je het alleen maar riep om anderen te ziekenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, je wist dat ik het was
In de 5 jaar dat ik er nu woon, heb ik bijna nog nooit iemand gezien met zwarte kousen, mongool.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef damsco het volgende:
SmaatjesJa van die zwarte kousen zeker
Wel eens geweest?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef dagdag het volgende:
en bosbad putten e
Die trek je toch uit, die zwarte kousen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef damsco het volgende:
SmaatjesJa van die zwarte kousen zeker
zekerquote:
BT heeft een ban aangevraagd.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
Over smaatjes gesproken, waar zijn de grote tieten?
Dit meen je toch niet serieus, dat je in Putten woont.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de 5 jaar dat ik er nu woon, heb ik bijna nog nooit iemand gezien met zwarte kousen, mongool.
Ja. Volgens mij ben je er nog nooit geweest, einzelgangerquote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus, dat je in Putten woont.
T_C is nog niet gesignaleerd en Fas ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Maar BT is toch niet de enige met grote tieten?
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef Gupje het volgende:
Putten is baasben tot aan de VVV gekomen en heb de AH gezien.
quote:
En onbekende mensen dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
T_C is nog niet gesignaleerd en Fas ook niet.
Ja, daarvan weet ik niet of ze (grote) tieten hebben.quote:
jij had toch een hele .rar? Nu al op uitgekeken?quote:
Maar je hebt toch wel plaatjes die je kan posten van meisje die wij niet kennen maar die wel grote tieten hebben?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daarvan weet ik niet of ze (grote) tieten hebben.
Nee, maar je moet je niet blind staren op één persoonquote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij had toch een hele .rar? Nu al op uitgekeken?
Doe er wat aanquote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Lakitu het volgende:
Sterker nog, we hebben in heel KLB niet eens één echt spange chick.
Ja, moet eigenlijk wel gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind BT heel aardig, maar ze is niet ongelooflijk spang ofzo.quote:
Zal wel vragen of mijn vriendin een keer komt postenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Lakitu het volgende:
quote:
Ok dan ben ik met je eens maar echte spange dames zijn te dom om hier te postenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind BT heel aardig, maar ze is niet ongelooflijk spang ofzo.
Hoezo dat? Ik ken meer dan genoeg intelligente spange dames.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ok dan ben ik met je eens maar echte spange dames zijn te dom om hier te posten
okquote:Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik heb een paar dubbele, wie wil ruilen?
Nodig uit danquote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ken meer dan genoeg intelligente spange dames.
Die pokemonen zien er tegenwoordig ook niet meer uitquote:Op woensdag 10 december 2008 13:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ok
Ik heb deze dubbel..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 woord: puttenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
damsco, damsco, je moeder is een hoer.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:05 schreef Gupje het volgende:
Ik wil tieten zien ik wil tieten zien ja ik wil tieten zien, iiiiiik wil tieten zien ja ik wil tieten zien ja ik wil tieten zien.
Wat zei ik nou?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
damsco, damsco, je moeder is een hoer.
FAS!quote:
Hela hola!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:05 schreef dagdag het volgende:
het is koud het is guur gooi damsco tegen een harde houten muur
Maar wel lekkerquote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef Fascination het volgende:
Die bovenste heeft heul geen tieten.
dat komt nog welquote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef Fascination het volgende:
Jij ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef Fascination het volgende:
Ja, met dat topic over die no0b, voor de rest ben je wel een toffe user.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik had je toch teleurgesteld
Kleine tieten kunnen ook ergquote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef Fascination het volgende:
Welles.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, met dat topic over die no0b, voor de rest ben je wel een toffe user.
Ja oke maar zij is gewoon platquote:
Ik zie ze niet, dus dan heb je ze ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welles.
Ik ben ook ouder dan 11.
Verhoudingen is alles.quote:
Oehhquote:
Mennus vetquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, met dat topic over die no0b, voor de rest ben je wel een toffe user.
Ik ben meer een billen man, kleine borstjes kan ik mee levenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:21 schreef Fascination het volgende:
Zijn jullie billen- of borstenmannen?
Borstenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:21 schreef Fascination het volgende:
Borstenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:21 schreef Fascination het volgende:
Borsten.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:21 schreef Fascination het volgende:
Ik ben een lekkere chick-man.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:21 schreef Fascination het volgende:
Dat lijkt me logischquote:Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben een lekkere chick-man.Borsten en/of billen kunnen nog zo lekker zijn, als het een grafkop heeft of een lelijk lichaam is het exit.
link?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
Er zijn allang foto's van Fas gepost een aantal honderd delen terug toen iedereen haar hier nog weg zat te pesten.
Hoe ziet ze eruit dann?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
Er zijn allang foto's van Fas gepost een aantal honderd delen terug toen iedereen haar hier nog weg zat te pesten.
borstenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:21 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik moet toch ook zoekenquote:
Ze moet geen hele platte reet of zo hebben nee.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef Gupje het volgende:
Billen ik vind het zo lelijk meisjes met een lelijke reet
NoelGallagherquote:
Doe maar rustig zoeken en dan pm'enquote:Op woensdag 10 december 2008 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch ook zoekenIk weet ook niet meer in welk deel dat was.
[..]
Ze moet geen hele platte reet of zo hebben nee.
Aha.quote:
Johquote:Op woensdag 10 december 2008 14:38 schreef Lakitu het volgende:
Dude, wie heeft m'n post verwijderd?
Er stond:
Lapohunters![]()
![]()
Het ging zo lekker dat verwijderenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aha.
Wtf mang, ik ben juist tegen dat lapo-gedoe.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ging zo lekker dat verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |