quote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
In artikel 2 van het Besluit parkeerschijf was bepaald dat de parkeerschijf zodanig moet worden ingesteld, dat de pijl het tijdstip van aankomst aangeeft. Bij het instellen mag het tijdstip van aankomst naar boven worden afgerond op het eerstvolgende hele of halve uur. In de handhavingpraktijk is gebleken dat men in het algemeen nbekend is met deze regel, waarschijnlijk omdat deze niet in het RVV 1990, maar in het Besluit parkeerschijf was opgenomen. Daarom is de betrokken bepaling nu in het RVV 1990 zelf opgenomen.
Dat is dan het probleem van de controleur, doet hij ook maar eens wat voor zijn geld.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:00 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Er zat weinig ruimte bij de neus ivm pilaar voor de parkeergarage, ik ben dan nog zo netjes om hem op de hoedenplank te leggen zodat hij zichtbaarder is, helaas was er wel genoeg ruimte om er een ticket onder mijn wissers te leggen.
Ik heb een 440 dus het is echt niet lastig om te zien of er een schijf ligt.
Dus hij moet elke auto die hij tegenkomt van voor naar achter, van links naar rechts en van onder naar boven inspecteren om dat er mogelijk ergens een parkeerschijf kan liggen? Beetje kansloos he.....quote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is dan het probleem van de controleur, doet hij ook maar eens wat voor zijn geld.
Het 'probleem' waar volgeltjesdans op doelt is (als ik zijn begrijpend lees) dat de controleur zich tussen de paal en voorruit moet wringen....quote:Op woensdag 10 december 2008 21:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus hij moet elke auto die hij tegenkomt van voor naar achter, van links naar rechts en van onder naar boven inspecteren om dat er mogelijk ergens een parkeerschijf kan liggen? Beetje kansloos he.....
alsof die controleur dat doet. Die wandelt gewoon verder naar de volgende auto als het te moeilijk is om het te zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het 'probleem' waar volgeltjesdans op doelt is (als ik zijn begrijpend lees) dat de controleur zich tussen de paal en voorruit moet wringen....
Ik bedoelde inderdaad het zich om een paal wringenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus hij moet elke auto die hij tegenkomt van voor naar achter, van links naar rechts en van onder naar boven inspecteren om dat er mogelijk ergens een parkeerschijf kan liggen? Beetje kansloos he.....
Of hij schrijft gewoon een bon, da's makkelijk scoren. In elk geval hoeft de parkeerder niet na te denken over hoe de controleur bij de auto komt. Je moet gewoon zorgen dat die kaart er ligt.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
alsof die controleur dat doet. Die wandelt gewoon verder naar de volgende auto als het te moeilijk is om het te zien.
En dan graag een collega die een filmpje van de dans maakt?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad het zich om een paal wringen
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:45 schreef Jack. het volgende:
Volgende keer briefje voorin leggen met daarop "hij ligt op de hoedenplank!"
Mongooltje, 440 hebben geen achterwissers.quote:En dan zit er een briefje onder de ruitenwisser van je 440 "De bon zit onder de ruitenwisser van de achterruit".
Excuus mijn fout danquote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad het zich om een paal wringen
Hey, dat je nu die boete terecht hebt mogen ontvangen wil niet zeggen dat je moet gaan schelden he!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef Pas259 het volgende:
Op de boete stond dat een kaart zichtbaar moet worden geplaatst, dat was in dit geval want als je er al voorbij loopt zie je hem al liggen.
Er staat niet dat hij persé onder de voorruit moet liggen.
[..]
Mongooltje, 440 hebben geen achterwissers.
Je kan altijd proberen bezwaar aan te tekenen en zien wat het oplevert.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef Pas259 het volgende:
Op de boete stond dat een kaart zichtbaar moet worden geplaatst, dat was in dit geval want als je er al voorbij loopt zie je hem al liggen.
Er staat niet dat hij persé onder de voorruit moet liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |