abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64055781
Zorro kreeg een kapje
pi_64056453
Oh ja, dat heb je ook nog!

Ik wil alleen niet als een overbezorgde moeder met het kleinste schrammetje naar de dokter, dus vandaar dat ik jullie vraag wat ik kan verwachten. Als hij echt kan helpen sta ik er zo hoor. Kan iedere avond door de weeks langskomen bij mijn DA.
pi_64057957
Zorro had al een poos wat wondjes op zijn hele lichaam waar nog haar bij zat. Ik dacht speel/vecht wondjes van Snowy wat dat is net een ongeleid projectiel tot dat ik 's morgens net voordat ik weg moest een best wel groot wondje op zijn kop zag. In de trein de DA gebeld kon 's middags laat nog terecht meneer kreeg meteen een kapje. Dus wanneer ben je overbezord? Als het echt niet over gaat en het wondje wordt erger dan moet je even langs gaan. Is het wondje open? of zit er nog haar op?
pi_64058169
Het wondje leek open gisteravond. Geen haar dus. Het is maar een paar milimeter.
Vanmorgen leek het dicht in die zin dat er een korstje op leek te zitten. Vanavond ga ik Ginger weer even vangen en het van heel dichtbij bekijken. Ik zag het gisteren pas, dus voorlopig heb ik nog geen reden om aan te nemen dat het niet uit zichzelf over gaat denk ik. En het viel behoorlijk op omdat het op een wit pootje zit. Dus langer dan een dagje heeft ze het echt nog niet!
pi_64058416
Even in de gaten houden of het niet open gaat. Je kunt ook bij de DA vragen om dermapet is een huidzalf die ervoor zorgt dat de huid en wond soepel blijft. Je woont niet in de buurt anders had ik je wat gegeven heb nl een heel flesje moeten kopen en niet meer nodig.
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 20:39:33 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_64068318
of om een kapje vragen bij de dierenarts. kan zijn dat het dan zo dicht is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_64078969
het wondje zag er gisteravond en vanmorgen droog uit. Dus het lijkt me dat het uit zichzelf wel goed komt zo.
pi_64084279
Hey Hekates, jij ubergoeie poezenmama, van harte gefeliciteerd met Ginger, ik hoop voor haar dat je haar kunt houden. Zelden iemand gezien die zo begaan was met haar huisdier. Ze zal het zo naar haar zin hebben bij jou! Fijn ook voor Fred dat ie misschien straks iemand heeft om mee te spelen.
Ik zie het topic nu pas, ben niet veel op FF geweest lately. Heb jij trouwens nog belang bij een paar kilo kippenekjes, in de vriezer, verpakt per twee? En een zak met kuikens? Wij hebben moeten stoppen met vers voer. Is dat logistiek te regelen? Anders gaan ze de kliko in
Ginger, wat een dotje
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_64087150
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:21 schreef verita het volgende:
Hey Hekates, jij ubergoeie poezenmama, van harte gefeliciteerd met Ginger, ik hoop voor haar dat je haar kunt houden. Zelden iemand gezien die zo begaan was met haar huisdier. Ze zal het zo naar haar zin hebben bij jou! Fijn ook voor Fred dat ie misschien straks iemand heeft om mee te spelen.
Ik zie het topic nu pas, ben niet veel op FF geweest lately. Heb jij trouwens nog belang bij een paar kilo kippenekjes, in de vriezer, verpakt per twee? En een zak met kuikens? Wij hebben moeten stoppen met vers voer. Is dat logistiek te regelen? Anders gaan ze de kliko in
Ginger, wat een dotje
Wat lief zeg. Zo bijzonder ben ik toch ook weer niet? Hooguit dat ik mijn katten raar eten geef, maar verder...

En kippennekken en kuikens komen bij mij wel op hoor. Zeker nu ik Ginger bij mij thuis heb lopen. Ze is een echte barfster hoor, die kraakt zonder problemen vleugeltjes en wat al niet meer. Zou me wat dat betreft niet verbazen als ze een tijdje buiten zelf heeft moeten knokken voor haar kostje.

Op dit moment heb ik er niet zo goed hoogte van of Fred en Ginger nu knokken of spelen. Ze blazen niet meer, maar ze rennen wel achter elkaar aan en proberen elkaar soms ook een tik te verkopen, dus ik twijfel een beetje. Maar hopenlijk komt het goed en kan ik over een tijdje een foto plaatsen van hen samen op de bank ofzo.
pi_64112272
Kleine update:

Ginger is een echte kat-poes.

Ze heeft al een paar keer grondig in de weg gelopen door midden over een kaartspel heen te lopen. En bij het uitleggen van de kaarten voor het tweede spelletje is ze precies daar gaan zitten waar we de volgende kaarten wilde neerleggen. En mevrouw is zich daar op haar dooie gemakkie gaan zitten wassen.

Gisteravond heb ik weer een bestelling carnibest kunnen ophalen. Die rollen zijn zo stijf bevroren dat ik ze altijd even laat liggen om een beetje te ontdooien zodat ik ze in porties kan verdelen. Heel sneaky is Ginger toen naar de gang geslopen. Toen ik er evenlater kwam was ze al door de draagtas heen gebeten/gekrabt en begonnen aan de verpakking van een van de rollen. *zucht* Als ze de kans zou krijgen zouden mijn vuilniszakken er vast ook aan gaan.
pi_64128017
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:35 schreef Hekates het volgende:
*zucht*

Maar het gaat dus heel goed.

Wel een 'kaal' topic trouwens.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_64140779
Haha, je wilt zeker meer foto's zien? Dit weekend ga ik met de beide poezels naar mijn vriend toe. Die heeft een camera, dus misschien heb je wel geluk.
pi_64155882
Laatste update: Er hebben nu in totaal 2 mensen gebeld die een lapjes poes missen in Hengelo. Beide keren ging het niet om mijn vondelingetje.

De eerste was zijn binnen poes korter kwijt dan ik haar in mijn fietsen keldertje gezien heb. De tweede heeft de foto die ik ook hier gepost heeft moeten bekijken, maar was er toen van overtuigd dat het niet om haar poes ging.

Benieuwd of er nog meer gaan volgen. Had niet gedacht dat er nog meer mensen poezen kwijt zouden zijn die aan deze beschrijving zouden voldoen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')