quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:21 schreef verita het volgende:Hey Hekates, jij ubergoeie poezenmama, van harte gefeliciteerd met Ginger, ik hoop voor haar dat je haar kunt houden. Zelden iemand gezien die zo begaan was met haar huisdier. Ze zal het zo naar haar zin hebben bij jou! Fijn ook voor Fred dat ie misschien straks iemand heeft om mee te spelen.
Ik zie het topic nu pas, ben niet veel op FF geweest lately. Heb jij trouwens nog belang bij een paar kilo kippenekjes, in de vriezer, verpakt per twee? En een zak met kuikens? Wij hebben moeten stoppen met vers voer. Is dat logistiek te regelen? Anders gaan ze de kliko in
Ginger, wat een dotje

Wat lief zeg. Zo bijzonder ben ik toch ook weer niet? Hooguit dat ik mijn katten raar eten geef, maar verder...
En kippennekken en kuikens komen bij mij wel op hoor.

Zeker nu ik Ginger bij mij thuis heb lopen. Ze is een echte barfster hoor, die kraakt zonder problemen vleugeltjes en wat al niet meer. Zou me wat dat betreft niet verbazen als ze een tijdje buiten zelf heeft moeten knokken voor haar kostje.
Op dit moment heb ik er niet zo goed hoogte van of Fred en Ginger nu knokken of spelen. Ze blazen niet meer, maar ze rennen wel achter elkaar aan en proberen elkaar soms ook een tik te verkopen, dus ik twijfel een beetje. Maar hopenlijk komt het goed en kan ik over een tijdje een foto plaatsen van hen samen op de bank ofzo.