quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:20 schreef de_priester het volgende:
[..]
re-request.
kan die sneeuwboom ipv die beker?
Thx !quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Uberlief gewoon!![]()
![]()
Zussies, die van mij kun je niet veel mee denk ik, maar wellicht... *werpt lonkende blikken*
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:31 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand iets leuks maken? Hoeft niet bijzonder te zijn. PSV'er + santa hat ofzo
[ afbeelding ]
En dan met die vingers erbij, gaat dat lukken? (roll-eyes)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wil iemand voor mij dwarrelende sneeuw op mijn ge-kerstificeerde panda maken?Ik heb em al gepaint maar ik weet niks van gifjes enzo!
Perfect!! Kun je voor na kerst hem er ook even bij zetten zonder muts enzo?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:09 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:43 schreef doeka het volgende:
Kan iemand mijn poes ook verkersten met een muts en misschien ook wel met sneeuw?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Perfect!! Kun je voor na kerst hem er ook even bij zetten zonder muts enzo?
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Kan iemand ookal heb ik een ava met veel kleurtjes er iets kerstigs van maken?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het mogelijk om bij mijn avatar erachter of er voor ofzo wat vuurpijlen te doen ofzo?
[ afbeelding ]
Heel erg bedankt!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:34 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:26 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:37 schreef Hyman het volgende:
Kan er iemand voor mij 1 maken, ook gewoon met een kerstmuts op, en misschien wat sneeuw
?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:00 schreef deepart het volgende:
wie kan geert een kerstmuts opgeven?
Oeh dat is snel... ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Een modje stelde voor dat ik maar gewoon zou moeten vragen om een 'pimped' icon, ik vind dat creatifiteit niet te dwingen valt middels sturing, maar goed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:00 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen.
Schatje, heb geduld !quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nachtzuster, kleinzusje
of LVQR en andere die zich geroepen voelen
als het te veel gevraagd is maak maar iets ()
Hij is cutequote:Op zaterdag 13 december 2008 13:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjeweldenk dat ik voor de sneeuw versie ga
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Een modje stelde voor dat ik maar gewoon zou moeten vragen om een 'pimped' icon, ik vind dat creatifiteit niet te dwingen valt middels sturing, maar goed.
De uitdaging is al volgt: pimp mijn icon naar hogere kerst sferen maar maak geen gebruik van sneeuw en kerstmuts.
Bedankt!
Ja die bedoel ik ook. Niegoed?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !![]()
Zie bij jou alleen deze in je profiel: [ afbeelding ]
De ander heeft een rood kruis
Foei, kaartvrouwtjequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ook. Niegoed?![]()
Ik zei toch dat je er niks mee kan.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Foei, kaartvrouwtje![]()
Ik heb nog geen poging gewaagd omdat ik niet wist dat je die bedoelde
Zou zonde zijn als ik dat rodekruisje had laten sneeuwen toch![]()
Super!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:57 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen haast hoor lieverd, je bent het wachten waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bedankt voor de moeitequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The good, The bad, and The ugly, and hij winkt niet (wacht ff dat was een EF 'je
[ afbeelding ]
ik ben gewoon echt slegt lama zitte
:(:(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee dat het zonder kerstmuts en sneeuw isquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:40 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, je hebt je puik gekwijt van de taak. Wat is het idee van deze ava? Dat die smiley een maan is?
Ok. Nogmaals bedankt voor je werk, ik was benieuwd of je nog meer ideeen had?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nee dat het zonder kerstmuts en sneeuw is
miss je smiley verkleinen, vermenigvuldigen, en dan in een kerstboom hangen ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:45 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ok. Nogmaals bedankt voor je werk, ik was benieuwd of je nog meer ideeen had?
wat onwijs vet! hoe doe je dat joh! dankje!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm nee dat is het niet. Kan je misschien iets doen met vuuwerk?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
miss je smiley verkleinen, vermenigvuldigen, en dan in een kerstboom hangen ?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef blomst het volgende:
Dat vuurwek is leuk, kan die vam mij ook wat vuurwerk krijgen???
ik nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:09 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Hmm nee dat is het niet. Kan je misschien iets doen met vuuwerk?
wel gare naam heb je:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |