Ga is even goed kijken, heb ik daar uitlatingen over gedaan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef solyaris het volgende:
[..]
Wat een kneuzenverweer.En weer dat gelijk proberen te stellen van het HBO met het WO.
HBO-ers zijn toch ook minder dan WO-ers? Hoe kun je dat nu ontkennen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
[..]
Het bovenstaande van Diederik_Duck impliceert dat HBO'ers 'minder' zijn dan WO'ers. In mijn ogen maakt hij hierdoor een degelijk, niet positief bedoeld onderscheid tussen twee soorten mensen. Zijnde de HBO'ers en WO'ers. Wat in mijn ogen discriminatie is![]()
Jij bent wel erg slecht in verzinnenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:52 schreef Biels het volgende:
Zo was ik laatst op college bij een of ander eerstejaarsvak, zegt er zo'n meisje tegen me dat ze "Juf Anke" wel erg aardig vond. Even later werden mijn vermoedens bevestigd, het was inderdaad een HBO-instromer.
Echt waar. Was wel uit de achterhoek though, misschien dat dat wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent wel erg slecht in verzinnenWat een lulkoek
Dat is wel typisch WO, nooit te beroerd om zichzelf een veer in de reet te stekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:57 schreef Pool het volgende:
Als een WO-topjurist jouw 'punt' mist, dan heb je wellicht je punt gewoon niet helemaal gemaakt. Maar aangezien ik de beroerdste niet ben, krijg je bij dezen een herkansing.
Als je geen onderscheid wil maken tussen HBO`ers en WO`ers waarom dan wel tussen het HBO en het WO? Je wilt HBO`ers als mens zijnde gelijkstellen aan WO`ers. Dat gaat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ga is even goed kijken, heb ik daar uitlatingen over gedaan?
Oké, dat is iets helderder, je leert het wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
[..]
Het bovenstaande van Diederik_Duck impliceert dat HBO'ers 'minder' zijn dan WO'ers. In mijn ogen maakt hij hierdoor een degelijk, niet positief bedoeld onderscheid tussen twee soorten mensen. Zijnde de HBO'ers en WO'ers. Wat in mijn ogen discriminatie is![]()
De 'da bomb' opmerking van mij is gewoon een stereotypering die provocerend is bedoeld. Dit om een normaal onderbouwde reactie uit te lokken die meer inhoud dan: 'WO'ers zijn beter dan HBO'ers omdat ze hoger opgeleid zijn.'
Het is wel typisch voor het HBO en lager om als sociale norm te nemen dat je je intellectuele prestaties niet mag tonen, maar dat je wel mag patsen met je aantal in de sportschool doorgebrachte uren en je 'projectcompetenties'.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is wel typisch WO, nooit te beroerd om zichzelf een veer in de reet te stekenTopjurist
Ik vind dat meer Duits gedragquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is wel typisch WO, nooit te beroerd om zichzelf een veer in de reet te stekenTopjurist
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Pool op de 300e post altijd met wedstrijd-winnende argumenten kwam.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef EvilMarc het volgende:
Duitsers zijn vaak erg happig op titels e.d. Vooral als ze gestudeerd hebben en een hoge titel mogen voeren. Dan wensen ze vaak ook zo aangesproken te worden.
Jammer dat '(top)jurist' geen titel is. Maar goed, ik word liever voor Duitser uitgemaakt dan voor HBO'er.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef EvilMarc het volgende:
Duitsers zijn vaak erg happig op titels e.d. Vooral als ze gestudeerd hebben en een hoge titel mogen voeren. Dan wensen ze vaak ook zo aangesproken te worden.
Whehe.e!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Pool op de 300e post altijd met wedstrijd-winnende argumenten kwam.
MScquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Jammer dat '(top)jurist' geen titel is. Maar goed, ik word liever voor Duitser uitgemaakt dan voor HBO'er.
Inderdaad. Hoogst opmerkelijk (of eigenlijk niet).quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is wel typisch voor het HBO en lager om als sociale norm te nemen dat je je intellectuele prestaties niet mag tonen, maar dat je wel mag patsen met je aantal in de sportschool doorgebrachte uren en je 'projectcompetenties'.
O verschrikkelijk is dat. De vrouw van een huisarts laat zich daar maar al te graag Frau Doctor noemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef EvilMarc het volgende:
Wetboek van Strafvordering meenemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:07 schreef Shadowlyse het volgende:
Iemand nog tips voor het WO tentamen formeel strafrecht?
Nou, laat ik het even anders uitleggen. In de laatste twee nummers van AA stond een stuk over de toelating van HBO-mensen in de togaberoepen. Hirsch-Ballin had volgens mij voorgesteld om de HBO'ers ook tot deze beroepen toe te laten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
[..]
De 'da bomb' opmerking van mij is gewoon een stereotypering die provocerend is bedoeld. Dit om een normaal onderbouwde reactie uit te lokken die meer inhoud dan: 'WO'ers zijn beter dan HBO'ers omdat ze hoger opgeleid zijn.'
Er zijn in de AA zelfs vier artikelen aan besteed. Ik vond eerlijk gezegd zelfs dat stuk over de staatskundige geschiedenis van Limburg 1794-1867 nog interessanter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:00 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Nou, laat ik het even anders uitleggen. In de laatste twee nummers van AA stond een stuk over de toelating van HBO-mensen in de togaberoepen. Hirsch-Ballin had volgens mij voorgesteld om de HBO'ers ook tot deze beroepen toe te laten.
Misschien had dat er mee te maken dat de conclusie wat minder voor de hand lag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn in de AA zelfs vier artikelen aan besteed. Ik vond eerlijk gezegd zelfs dat stuk over de staatskundige geschiedenis van Limburg 1794-1867 nog interessanter.
Dat valt mij eigenlijk bij iedereen op Fok wel op, dus dat is een beetje een duf punt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:26 schreef DurumDoner het volgende:
Valt me op dat WOérs nergens zo'n grote bek hebben als op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |