En dat uit de mond van een proleet met een username als de jouwe.quote:
Ah jij bent zo'n figuur 1quote:Op woensdag 10 december 2008 00:24 schreef esco_ het volgende:
TS was niets vermoedend begonnen aan zijn huiswerk over de vergelijking tussen de franse, duitse, engelse en amerikaanse constitutie en hoorde toen toevallig de conversatie tussen bovengenoemde trieste figuren.
Zo zou ik ook reageren als ik enkel een MBO papiertje had, of momenteel schamele pogingen zou doen om zo'n papiertje te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die zich beter voelen dan andere om hun opleiding!
Gast, begin er maar aan dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Beauregard het volgende:
En dat uit de mond van een proleet met een username als de jouwe.
Ga je bezighouden met je cursus man, dwaas.
Ik voel me niet beter hoor dan iemand die een opleiding doet, ik ben beterquote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die zich beter voelen dan andere om hun opleiding!
Ik dacht dat het over de rechten van de zender HBO gingquote:Op woensdag 10 december 2008 10:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik dacht dat het over rechten ging om een HBO opleiding te doen
Wil je nu zeggen dat ik jaloers ben?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zo zou ik ook reageren als ik enkel een MBO papiertje had
In WO heb je in 3 jaar je Bachelor hoor. Als je tenminste geen vertraging oplooptquote:Op woensdag 10 december 2008 00:36 schreef heracles het volgende:
Je moet niet zo neerbuigend doen over het HBO. Net als op het WO doet de HBOer er 4 jaar over om zijn bachelor te halen.
HBO and playboy, showtime and MTVquote:Op woensdag 10 december 2008 10:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de rechten van de zender HBO ging
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef Beauregard het volgende:
Nog mooier zijn die flapdrollen die MBO-rechten 'studeren'.!
Verder een goed topic. De OP schetst vrij nauwkeurig wat de attitude van de HBO-scholier tegenwoordig is. Samengevat komt het neer op het met een hoop air verkondigen dat er absoluut bewust gekozen is voor HBO vanwege de praktische inslag. WO is voor nerds, is alleen maar theorie en je bent een nummer ().
Eigenlijk bedoelen dat soort klootviolen te zeggen: "Ik ben helaas net te debiel om WO aan te kunnen. Dat ga ik niet vertellen want dan lijdt ik gezichtsverlies, of ze rossen me in elkaar. Daarom verzin ik bovenstaand verhaal."
wat ben jij een achterlijke mongool zegquote:Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef Beauregard het volgende:
TS, heb je 'kakhoofd' geen vuistslag in zijn scrotum gegeven toen hij zei dat hij de eerste anderhalf jaar op het HBO les op academisch niveau had gehad? Ik zou me niet kunnen inhouden op zo'n moment, hoor. Zulk een onrecht! Ik zou 'm schuimbekkend een ferme schop tegen zijn slaap geven.
No shitquote:Op woensdag 10 december 2008 11:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat ben jij een achterlijke mongool zeg
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef KirkLazarus het volgende:
HBO Rechten is heel moeilijk hoor, probeer jij maar eens een boek in spiegelbeeld te lezen.
Dat zal toch wel meevallen? Zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh nee wat erg de wereld vergaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |