abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 12:03:26 #301
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_66114645
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ook eens. Soms pijnlijk hoe weinig medestudenten weten. Nog irritanter vind ik studenten die weinig weten en ook geen enkele indruk wekken dat erg te vinden. Rot dan op en sta je plaats af aan iemand die wel wil werken.

Ik moet trouwens wel bekennen dat - hoewel ik volgens mij best veel kennis heb - het opstellen van DD's ook lastig vind. Ik heb ook niet de indruk dat we daar al een beetje in zijn getraind hoe je dat nu het beste kunt aanpakken.
Opzich vreemd, want wiskunde B1 zit nu bij NG/NT en dan hoor je dat toch echt te kunnen. Vreemd dat dan zoveel studenten het niet kunnen.
Jammer genoeg zal dit alleen maar verslechteren, want vanaf volgend jaar heb je N&G zonder wiskunde B, die zal niet meer verplicht gesteld worden. Natuurkunde idem, vind het maar een beetje vaag NATUUR en gezondheid zonder natuurkunde ?

Achja ik zit nog niet bij die nieuwe 2e fase, decentrale selectie uva over 3/4 weken.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')