Wat een leuke foto's van vrolijke meiden!
Ben kapot
Devin heeft een nieuw (niet)slaapritueel. Hij is elke avond tot 'n uur of 10 nog aan het zingen in bed, afgewisseld met een huilbui, en wordt elke nacht krijsend wakker waarna hij slecht te troosten valt. Hij wil dan niet drinken, wil niet meer liggen, niet bij ons in bed en zelfs met speen in de mond blijft hij doorhuilen....
Ontzettend vermoeiend, dit is nu al 2 weken aan de gang!
Vannacht ben ik met hem de (donkere) woonkamer in gegaan, hij zat zo dwingend naar de bank te wijzen, en hebben we staand op de bank naar buiten gekeken. Is een van zijn grote hobbies op het moment, we kijken (nu alle grote bomen kaal zijn) vanuit de flat uit op een groot, druk kruispunt waar veel te zien valt: af en aan rijdende (snel)trams, bussen, auto's... En de overkomende vliegtuigen zijn helemaal mooi!
Vannacht was het echter doodstil buiten. 3 miezerige auto's waren er te zien, meer niet. Hij was het dus gauw zat en vond het toen niet erg meer om naar bed te gaan.
Pfff, deze nachtelijke avonturen beginnen ons een beetje op te breken nu. Gebroken nachten zijn we (ik) gewend, Devin slaap meestal nog steeds niet door, maar was dan na een voeding of speentje weer rustig en ging slapen. Dit is andere koffie, vaak zijn we 2 uur verder voordat hij weer eens slaapt! Waarna ik natuurlijk klaarwakker ben en er van slapen niks meer komt
.... met gevoel voor drama....