Importheffing,.... wel ja,... of zoiets, maar Nederland zou Nederland niet zijn als ze hier niet iets op bedachten,.... om een lang verhaal kort te maken hebben ze nu een andere vorm van belasting of heffing gemaakt dacht ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:54 schreef Boef het volgende:
Een collega van mij had afgelopen Maandag 3 spellen met gratis UPS-verzending besteld bij Gamehubs. Nou moest hij ¤40 bijbetalen aan de deur...
Hoe kan dat nou, dat importheffingsvrije bedrag was toch naar ¤150,- gegaan ofzo?
Zou lekker zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:25 schreef Wessiej het volgende:
Krijg net een mail dat mijn Xbox is verzonden uit het repair centre.
Ben dan toch wel benieuwd wie zijn Xbox ik dan gister binnen heb gehad
Idd sorryquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Ook met Silver? ik neem aan dat je sitcom bedoelt?ik heb niet zo veel aan softwarerouters (ofzo
)
quote:
Is idd een grappige eastereggquote:
Weet precies waar dat is maar kwam er niet op het kapot te schieten. De meeste verzamel-elementen zitten goed verstopt!quote:
Echt hè! En als ik dat verhaal van Wessiej erbij zie doet UPS ook maar wat. Sowieso raar dat als je via het bedrijf waar je je goederen besteld al betaald voor verzending (ook al is dat in dit geval gratis) je aan de deur extra aan ze moet betalen omdat de douane het heeft 'onderschept'. Geen wonder dat ze bijna alles aan de douane laten zienquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Importheffing,.... wel ja,... of zoiets, maar Nederland zou Nederland niet zijn als ze hier niet iets op bedachten,.... om een lang verhaal kort te maken hebben ze nu een andere vorm van belasting of heffing gemaakt dacht ik.
Nederland
quote:Op zondag 14 december 2008 17:56 schreef Rutgerr het volgende:
50 Cent: Blood on the sand wordt de bom jongens.
Ik heb ook gehoord dat ie goed wordt, maar kan het me bijna niet voorstellenquote:Op zondag 14 december 2008 17:56 schreef Rutgerr het volgende:
50 Cent: Blood on the sand wordt de bom jongens.
Ik denk dat die opzich best tof isquote:Op zondag 14 december 2008 19:29 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat ie goed wordt, maar kan het me bijna niet voorstellen
quote:Sharpshooter
Kill an enemy by shooting a rocket or grenade out of the air using Gangsta Fire
Gangsta firequote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Ach dat spel heeft iig de beste achievement ooit:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |