Ik hoor het...alweer een hoogstand stukje TV amusement gemist.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand Gamekings gezien?
Echt geniaal Boris en Dennis werden achterna gezeten door zombie's en toen verstopte ze zich in een zo'n vuilcontainer en toen gingen ze in die container de review ofzo van Left 4 Dead doen!![]()
![]()
En toen had Boris ineens guns bij zich en gooide ze die klep open en volgde er een vuurgevecht en Boris En dennis overwonnen en toen liepen ze naar buiten en werden ze om ver gereden door JJ die een review van NFS ging doen![]()
![]()
![]()
GENIAAL!
Jeweet Strolie!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor het...alweer een hoogstand stukje TV amusement gemist.
Was wel tof idd!quote:
Wat vonden ze van Left4Dead?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Jeweet Strolie!
Er komen nog herhalingen of anders kun je online kijken op hun site
Dat weet ik niet meerquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerWel tof geloof ik..
De date niet of dat die op de 360 was?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef DJ_ het volgende:
net in de mail gekregen van S-E , weet niet of het bekend was , maar ik wist t iig nog nie
[ afbeelding ]
Fallout 3 natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
Moet ik kiezen tussen
FIFA 09
CoD 5
Fallout 3
moet voor 11 uur vanwege de actie op cd wow
de datequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De date niet of dat die op de 360 was?
[..]
Fallout 3 natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor het...alweer een hoogstand stukje TV amusement gemist.
Jij bent volgens mij de enige op fok die reviews kijkt om spannende scene's te zien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerWel tof geloof ik..
Welke actie?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
Moet ik kiezen tussen
FIFA 09
CoD 5
Fallout 3
moet voor 11 uur vanwege de actie op cd wow
En dan nog "M$" zo typen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:
Het kan tot 4 maanden duren hé, dat geld terugkrijgen, staat duidelijk op dat formulier.
Wat verwacht je van AQuila? Als je niveau verwacht is elke topic die hij opent een koude kermisquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke actie?
Ow en wat een bagger TT.
Ben erg benieuwd. Ik hoop alleen wel op een overzichtelijke battle-engine! Het vechten in deel 3 vond ik jammer genoeg echt minder. Zo'n check alle planeten setting kan erg gaaf zijn,.... mocht het een Rogue Galaxy stijl zijn lijkt het me geweldig!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef DJ_ het volgende:
net in de mail gekregen van S-E , weet niet of het bekend was , maar ik wist t iig nog nie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |