Borrelli.quote:
quote:
Nice! Waar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef Teteteterek het volgende:
Vandaag 2 paar santoni's kunnen scoren in de sale à 250 euro each.
Zeer tevreden ermee
WOARST SANTOENIES?!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef Teteteterek het volgende:
Vandaag 2 paar santoni's kunnen scoren in de sale à 250 euro each.
Zeer tevreden ermee
Oh ik zie net op het bonnetje dat de ene zelfs 200 was.quote:
Hmm, dat durf ik niet te zeggen. Ik heb zelf rond de 43 en deze santoni's waren allebei 9. En ik heb onder de andere modellen nog wel een aantal 8 en 8,5 gezien die mij dus te klein waren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:30 schreef Oksel het volgende:
Hm, dan is het jammer dat ik een 41/42 heb..Die zijn er nooooooooooit meer..
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Oh ik zie net op het bonnetje dat de ene zelfs 200 was.Ik heb ze gekocht bij Borchert in Enschede. Ze hadden nog best veel modellen voor rond de 200 euro, alleen waren de beschikbare maten erg beperkt. Anders had ik er nog paar bij gekocht.
Foto's kan ik niet maken op dit moment.
Geheel mee eens. Met herenkleding voor ware fijnproevers heeft het imo niks te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 03:07 schreef Imperatore het volgende:
Waarom vindt iedereen het opeens te gek gaaf om een extra hoge boord (3-knoops) te dragen? En laten we het al helemaal niet hebben over die dubbele kraag. Het spijt me zeer.
Wie zie jij er nog meer mee lopen dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 03:07 schreef Imperatore het volgende:
Waarom vindt iedereen het opeens te gek gaaf om een extra hoge boord (3-knoops) te dragen? En laten we het al helemaal niet hebben over die dubbele kraag. Wat een proletarische modegril is dat zeg! Het spijt me zeer.
Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2009 03:07 schreef Imperatore het volgende:
Waarom vindt iedereen het opeens te gek gaaf om een extra hoge boord (3-knoops) te dragen? En laten we het al helemaal niet hebben over die dubbele kraag. Wat een proletarische modegril is dat zeg! Het spijt me zeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |