Dat is nu toch ook al gedeeltelijk zo? Je kan niet tot aan de 9e maand een abortus laten uitvoeren, en na een x aantal weken moet het ook onder auspiciën van een arts etc..quote:Op woensdag 10 december 2008 12:16 schreef speknek het volgende:
Niet gedwongen zwanger raken, gedwongen zwanger blijven.
Dat lijkt mij best een onderzoekje waard.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef MaartenJalink het volgende:
Nou, ik vind het wel een leuk speeltje. En het is gratis! Je bent toch Nederlander, of niet? Zal me trouwens ook niets verbazen als het in China is gemaakt door kinderen in donkere fabrieken ofzo. De wereld is vreemd
Lijkt me een mooi adres om naar te retourneren of een andere actie te starten.quote:Houder:
SCH051634-SOLCO
Schreeuw om Leven
Ruitersweg 35 -37
1211KT HILVERSUM
Netherlands
Administratieve contactpersoon
DOR002800-SOLCO
L.P. Dorenbos
+31 (0)356244352
postmaster@schreeuwomleven.nl
ah, mooi, nu nog even ergens een kleerhanger van draad scorenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi adres om naar te retourneren of een andere actie te starten.
Dit gezever en gezeik moet gewoon eens kappen, ze stemmen toch al de sgp en je ziet hoeveel stemmen ze hebben op de bevolking, eigenlijk al te veel maar abortus afschaffen gaat ze niet lukken.
Hebben ze geen antwoordnummer!?! Zoals Maarten hierboven zegt: "We zijn wel Nederlanders he!"quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Dit gezever en gezeik moet gewoon eens kappen, ze stemmen toch al de sgp en je ziet hoeveel stemmen ze hebben op de bevolking, eigenlijk al te veel maar abortus afschaffen gaat ze niet lukken.
foto's van hoe die lieve kleintjes gemaakt worden ?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hebben ze geen antwoordnummer!?! Zoals Maarten hierboven zegt: "We zijn wel Nederlanders he!"
En dan nog de kwestie; "Wat gaan we terugsturen?"
Ik pak wel een breinaald.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ah, mooi, nu nog even ergens een kleerhanger van draad scoren
vergeet niet de foetus eraan te spietsenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:39 schreef Noway666 het volgende:
Breinaalden opsturen ja, dat is wel ludiek.
Zet er wel een kurkje op oid je wilt niet een postbode zich laten verwonden.
Kurkje? Daar sturen ze je zo'n mooi plastic foetusje voor op.... gat erin, klaar.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:39 schreef Noway666 het volgende:
Breinaalden opsturen ja, dat is wel ludiek.
Zet er wel een kurkje op oid je wilt niet een postbode zich laten verwonden.
Of foto's van vormen van seks waarbij er geen bevruchting is en dus ook geen abortus nodig isquote:Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef moussie het volgende:
[..]
foto's van hoe die lieve kleintjes gemaakt worden ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
Geen antwoordnummer, wel een info@ email.
Zijn persoonlijke staat ook op google als je 'goed' zoekt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Masturbatie foto's!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of foto's van vormen van seks waarbij er geen bevruchting is en dus ook geen abortus nodig is
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Masturbatie foto's!
hahaha Eat that! Mr. Dorenbs.![]()
Of deze foto/ alternatieve Rickroll met Madonna, schijnt ie zich ook behoorlijk aan te ergeren!
[ afbeelding ]
Maar dat is toch geen gratis antwoordnummer?quote:
Beter nog inderdaad!quote:
nee, amar wel een adres.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen gratis antwoordnummer?En postmaster@ is ook redelijk algemeen.
Of lees ik ergens overheen?
Postmaster is meestal de catch all van het domein. Maar goed iedereen met een domein moet tegenwoordig een spamfilter gebruiken want zo'n beetje elk adres @domein.xx wordt tegenwoordig gebruikt voor spam.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen gratis antwoordnummer?En postmaster@ is ook redelijk algemeen.
Of lees ik ergens overheen?
Nee, wel kan je dat adres op de ontvangen post pennen en retourafzender er bij, enkel als het per post verzonden is. Ik denk dat dit huis aan huis zal gebeuren.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, amar wel een adres.
gewoon dat adres op de doos pennen, en retour afzender erop.
geen idee of het werkt eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |