Kijk, is dat even makkelijk diskwalifceren. Van dik hout....quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
door het wordt 'opdringen' te gebruiken geef je al een waardeoordeel en laat je blijken dat je te emotioneel bij de discussie betrokken bent om serieus op je in te hoeven gaan.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef Synthesist het volgende:
Was leuker als ze in een Happy Meal zaten, dan kon je ze sparen, in verschillende stadia van ontwikkeling. Ik zeg het je, een regelrechte hit!
Ik vind de actie op zich belachelijk maar jouw reden is ook weer gezeur in de marge.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
jeetje je zal maar net een kindje verloren hebben en dan zon plastic foetusje op je mat vinden..erg ongepast vind ik
Paint..of gewoon 60 foto's in rijtjes van 2 naast elkaar met onder elke foto --> echt/nepquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:44 schreef Adfundum het volgende:
We krijgen dus allemaal een doe-het-zelf abortus oefenpakketje?
Ik voorzie een mooie topicreeks (Paint hier wat je met je plastic foetus hebt gedaan.)
Wezenlijk verschil: Publieke voorlichting (publieke veiligheid) versus verspreiden van religieuze ideologie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik vind de actie op zich belachelijk maar jouw reden is ook weer gezeur in de marge.
Zoals jij redeneert kan je niets meer doen. Zullen we de alcohol in het verkeer acties ook niet meer doen? misschien is er wel ergens een moeder die een kind heeft verloren aan dronken rijden of door een dronken rijder ...
Wat is er dan dubieus aan het Nederlandse abortusbeleid in deze context?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het hele Nederlandse abortusbeleid maar dubieus, want zolang het kind een lichamelijke connectie met de moeder heeft, is het een onderdeel van het lichaam en zou er dus ten alle tijden abortus gepleegd moeten kunnen worden.
Dat abortusbeleid in Nederland had zo een scenario van Sjors Orwell kunnen wezen, want na een paar weken zwanger zijn, zegt Vadertje Staat dat je geen abortus mag doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wat is er dan dubieus aan het Nederlandse abortusbeleid in deze context?
Schreeuw om Leven erkent het zelfbeschikkingsrecht niet, de Nederlandse overheid voor zover ik weet wel.
Luister, noorse black metal vind ikzef toch echt de beste muziek die er is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast.![]()
Mijn vraag is waarom iedereen zo tegen deze actie is, bang voor een pijnlijke waarheid?
En hier zit het hem in. Met woorden ga je dat nooit bereiken, wellicht met geweld, maar dat mag weer niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:01 schreef McKillem het volgende:
Ze hebben geen monopoly op de waarheid, en dat moet ze eens een keer duidelijk gemaakt worden.
En terecht natuurlijk, christenen hebben hun visie vroeger bloederig genoeg doorgedrukt, daar hoeven wij niet een schepje bovenop te gaan doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hier zit het hem in. Met woorden ga je dat nooit bereiken, wellicht met geweld, maar dat mag weer niet.
Daarom zijn deze clubjes de gezwellen van de maatschappij.
Voor sommigen is de kredietcrisis wat nijpender dan voor anderenquote:Antiabortusorganisatie Schreeuw om Leven stuurt plastic foetussen rond. Alle Nederlanders kunnen op termijn zo'n popje op de mat verwachten.
Scherp.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor sommigen is de kredietcrisis wat nijpender dan voor anderen
Ik vroeg me al af waar mijn reacties gebleven waren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef deedeetee het volgende:
Nog een topic hierover ? Anti-abortus-christenen persen foetussen door brievenbus en in ONZ staat er óók al eentje
Algemene ignoratie?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:00 schreef CANARIS het volgende:
Ik vind de actie wat smakeloos , maar gezien de algemene ignorantie om dit thema is het misschien wel een juist wakker-makertje.
In 1 keer de stofzuiger in i.p.v. in stukjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |