abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64686161

Ik heb zinnetje in bericht aangepast zodat het niet jou tegen verkeerde been schopt.

Is ook enige reden dat je zo reageert..
pi_64694075
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Tja niet iedereen hier vind het belangrijker om anderen af te troefen. Doe je het zo mooi presenteren aan je bezoek ten behoeve van de gezelligheid of meer om te showen van kijk eens hoe goed ik dat doe Komt echt over als dat ene mens uit desperate housewives:

[ afbeelding ]

Oh je bent nog een vent ook
Ahhh ben jij nou helemaal nergens goed in?
Idd ik ben een vent, dus hou je maar een beetje rustig voordat ik persoonlijk langs kom nadat Desperate Housewives is afgelopen.
pi_64694506
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:35 schreef lighted het volgende:

[..]

Ahhh ben jij nou helemaal nergens goed in?
Idd ik ben een vent, dus hou je maar een beetje rustig voordat ik persoonlijk langs kom nadat Desperate Housewives is afgelopen.
Van een held die op een forum neer gaat kijken op een ander z'n kerstdiner verwacht ik niet veel

Toetje van je ziet er ranzig uit trouwens, goed bezig
pi_64694776
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Van een held die op een forum neer gaat kijken op een ander z'n kerstdiner verwacht ik niet veel

Toetje van je ziet er ranzig uit trouwens, goed bezig
Neerkijken op een "culi-autist" is wel een heldendaad? Deze held heeft hier ook netjes z'n excuses aangeboden .
Gelukkig hoefde jij het niet te eten dan, maar is ook wel wat anders dan de plaatselijke snackbar . Goed, genoeg ruziegemaakt, ik ga koken huilen .
pi_64695330
iets met mosterd en een maaltijd
Ja doei.
pi_64695541
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Espabilado het volgende:

Ik heb zinnetje in bericht aangepast zodat het niet jou tegen verkeerde been schopt.

Is ook enige reden dat je zo reageert..
Dat woordje culi-autist? Nee, dat is niet waarom ik zo reageerde. Als ik daarover viel, had ik het daar wel over gehad. Kan ik alsnog doen hoor.

Ik noemde je een spuit-11 omdat je je zo gedraagt. De discussie was al lang en breed voorbij maar jij voelt je geroepen om nog eens de sfeer te komen verpesten. En bedankt.
pi_64695563
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
iets met mosterd en een maaltijd
Dat dus.
pi_64696794
Niet zo aangebrand zeg...

Ik had niet op de data gelet, wist ik veel dat het al week oud is die opmerking van hem

Sorry dan maar he.

En ontopic: onze tapas-kerst-die-verplaatst-werd was geslaagd... zal geen foto's showen want was niet uur besteed aan de presentatie
pi_64704510
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Espabilado het volgende:
Niet zo aangebrand zeg...

Ik had niet op de data gelet, wist ik veel dat het al week oud is die opmerking van hem

Sorry dan maar he.

En ontopic: onze tapas-kerst-die-verplaatst-werd was geslaagd... zal geen foto's showen want was niet uur besteed aan de presentatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')