Vrienden van vrienden kunnen zoveel mensen zijn. En ik ben ook helemaal geen lid van een hyvequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:50 schreef mcDavid het volgende:
waarschijnlijk vrienden van vrienden, en mensen die van dezelfde hyves lid zijn.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:50 schreef mcDavid het volgende:
waarschijnlijk vrienden van vrienden, en mensen die van dezelfde hyves lid zijn.
Hoe meer connecties, hoe beter de score.
Kan iedere aap toch verzinnen?
Dan heb je nog dingen als woonplaats, hobby's, enz.quote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 15:51 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Vrienden van vrienden kunnen zoveel mensen zijn. En ik ben ook helemaal geen lid van een hyve
Yep, maar daarom is er ook meer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:50 schreef mcDavid het volgende:
Dit dus,....het is niet meer dan het 'pakken' van vrienden van jouw vrienden die jij nog niet in je lijst hebt staan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:50 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat FOK! alle IPadressen icm usernames opslaat, maar misschien ben ik naïef.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:01 schreef mcDavid het volgende:
Het is net zo'n spannende formule als de mega-gecompliceerde strikt geheime kloonscan van FOK!, die simpelweg alle users die ooit op het zelfde IP ingelogd zijn op een rij zet.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:55 schreef soylent het volgende:
Een vriend had zijn moedererin staan, terwijl zij 0 hyves connecties had, en ze een typo in haar achternaam had gemaakt dus naammatching was uitgesloten.
Dit bedoel ik dus. Dat vrienden connecties een rol speelde is logisch maar ik bedoelde zulke magische dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:07 schreef rival het volgende:
maar ook staan er weleens mensen tussen die ik bv van een vakantie van jaren terug ken.
die zijn geen vrienden van mijn vrienden, en mijn hyves is niet op naam te vinden...
dus hoe die er dan tussen staan? misschien dat ik ooit met aanmelden bv mijn hotmail heb opgegeven en dat hij daar ook nog eens emailadressen van gebruikt zodra die aangemeld worden op hyves ofzo?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat FOK! alle IPadressen icm usernames opslaat, maar misschien ben ik naïef.
Er zijn duizenden manieren om connecties te maken!quote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 16:11 schreef DeFlip het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik dus. Dat vrienden connecties een rol speelde is logisch maar ik bedoelde zulke magische dingen.
dus als ik op school op fok! inlog en iemand anders op school ook op dezelfde computer dan ben ik een kloonquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:01 schreef mcDavid het volgende:
Het is net zo'n spannende formule als de mega-gecompliceerde strikt geheime kloonscan van FOK!, die simpelweg alle users die ooit op het zelfde IP ingelogd zijn op een rij zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |