Ligt beetje aan je voeten denk ik. Heb er zelf weinig / geen problemen mee. Ik heb ook meerdere schoenen gepast maar deze zaten toch het best (in de prijsklasse). Maar goed, passen = weten.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje. Ook voor de rest van je reactie.
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Het is dan wel niet voor mezelf, maar ik vertrouw dat systeem met 1 touwtje om aan te trekken niet helemaal ... maar Salomon heeft bijna alleen maar van dat soort systemen, als ik eens zo rondkijk op hun site ... zou er dan echt iets mis mee zijn?
JUP! eigen schoenen is een must en bespaar er ook niet op. Het kan je vakantie verneuken.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen eigen schoenen hebben?
Dat is eerst wat je moet kopen.......
Volgend jaar koop ik eigen schoenenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JUP! eigen schoenen is een must en bespaar er ook niet op. Het kan je vakantie verneuken.
@bas: kun je er een capstrap opzetten? van sp ofzo?
Er zit een capstrap op. Het is eigenlijk de SP Brotherhood dus SP moet er zeker opkunnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JUP! eigen schoenen is een must en bespaar er ook niet op. Het kan je vakantie verneuken.
@bas: kun je er een capstrap opzetten? van sp ofzo?
Mmmm ik twijfel ff verder, heb ergens nog de SP fly's liggen en dat zijn ook brotherhood's (alleen met goud en zebra print) helaas hebben die geen capstrapquote:Op woensdag 10 december 2008 20:14 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Er zit een capstrap op. Het is eigenlijk de SP Brotherhood dus SP moet er zeker opkunnen.
Afgelopen januari in Val Tho... zaten we daar midden in een sneeuwstorm op de berg... wij lekker boarden.. onderweg slechts een ander groepje Nederlandse boarders tegen gekomen op heel de berg en hoppaaa weer omhoog. ff opwarmen voor het houtvuur in een bergrestaurant met wat lekkers te eten en drinken en weer verder boarden tot aan je heupen in de verse poederquote:Op donderdag 11 december 2008 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Damn dat is nice! die -20 is alleen maar chill ook, al die recreanten blijven binnen!
Ja precies! Het is sowieso het 1e weekend en voor de meeste mensen nog geen vakantie, dus druk zal het hopelijk niet zijn, perfect! Er wordt voor de 8 dagen dat ik er zit ook vrij veel zon voorspelt... men, kan niet wachten!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Damn dat is nice! die -20 is alleen maar chill ook, al die recreanten blijven binnen!
Wow, relaxt!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Afgelopen januari in Val Tho... zaten we daar midden in een sneeuwstorm op de berg... wij lekker boarden.. onderweg slechts een ander groepje Nederlandse boarders tegen gekomen op heel de berg en hoppaaa weer omhoog. ff opwarmen voor het houtvuur in een bergrestaurant met wat lekkers te eten en drinken en weer verder boarden tot aan je heupen in de verse poeder![]()
Daar dacht ik ook wel eens aan, maar meestal halen ze alles binnen toch? gare stoeltjes misschien niet, maar cabines enzo wel dacht ik.. Of ze checken het weer voor de avond en besluiten dan....quote:Wow, relaxt!
Deze februari in Canada: Zaten we een keer in de lift, sloten ze de lift en we waren 1 van de laatste. Dat was terecht ook, we zwiepten heen en weer als een gek door de wind en kon geen hand voor ogen zien, best wel gevaarlijke situatie.
Overigens, het zal je maar gebeuren dat je vergeten wordt terwijl je daar in de lift zit...
En niet alleen in oostenrijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:13 schreef Fugie het volgende:
en nu nieuws dat het complete chaos is in oostenrijk
Hoop voor iedereen die weg is/gaat dat ze geen problemen hebben/krijgen.
Donequote:Op donderdag 11 december 2008 18:24 schreef Bolter het volgende:
Dan wil ik ook wel in de OP:
Bolter
Bolter
Stats: 1.83 cm, 73kg, 1985
Board: F2 Real Gold 160 (FR)
Binding: F2 Spyro gold/white
Boot: Burton Shaun White 2007 Khaki/Black
Goggle: Oakley A-Frame
Gloves: Barts nog wat
Protectie: Giro audiohelm, Backprotector
Lengte ongeveer 165 cm, breedte 25.5-26.3 cm. Bij Daka heb je cheap bordjes met die flow bindingen:quote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef DrukVout het volgende:
Argh ik word gek....
Een 5 jaar geleden heb ik eens een snowboard cursus gedaan bij Snowplanet in Spaanrwoude. Winter erna een week naar La Plagne. fantisch weer gehad, elke dag verse sneeuw en zelfs een dag dat het zo hard ging dat als je weer bovenaan stond dat je eigen sporen niet meer zag.
Snowboarden ging toen erg lekker, weinig gevallen (op een gekneusde rib na)
2jaar later weer gegaan, iets ouder geworden, iets banger en geen verse sneeuw, en veeeeel ijs.
Echt een kut week geweest.
Nu ga ik januari weer na een hoop een offensief van mijn vriendin om me over te halen.
Afgelopen vrijdag dus naar zoetermeer geweest en het ging weer zoals de eerste vakantie, gewoon goed. Niet gevallen
Dat is dus mijn enige ervaring tot nu toe. Ondertussen werk ik en ben ik al die zweet schoenen wel zat. Dus ik ben me aan het orienteren over een eigen paar schoenen/board+bindingen. Al veel gelezen, maar als ik dan op een webshop zit zie ik door de boards mijn board niet meer.....
Ikb en 1,92lang en een 110Kilo met bekleding aan. Maat 45 voor schoenen. En eigenlijk vind ik straps maar kut en vind ik flow veel makkelijkerIk ga niet freestylen maar gewoon de berg af.
Waar moet ik op letten? welke lengtes en breedtes? etc.etc.
Klopt, dat was ook het enige dat mij tegenstond. Ik ga met mijn werk nog een keer in maart, dat is een lang weekend in Oostenrijk. En hopelijk ergens tussendoor nog een week Frankrijk/ Oostenrijk. Misschien aan het eind van het seizoen nog ergens een weekendje.quote:Op maandag 15 december 2008 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
Nice, maar wel een erg kort weekendje. Ga je nog een keer maar dan langer of moet je het hier mee doen dit jaar?
Heb ze gister gepast. Het werkt zegmaar zo dat je voor de onderkant van je schoen de veters vast kunt zetten dmv een soort van clamcleat en dan boven ook weer afzonderlijk vast kan zetten. Ben alleen bang dat als je ze onder lekker strak doet en boven wat losser ze mss uit die clamcleat schieten.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben bang dat je met dat vetersysteem de onderkant van je voet niet goed strak vast zal kunnen trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |