Al was het maar om de ontzettende zweetlucht van huurschoenen te vermijdenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen eigen schoenen hebben?
Dat is eerst wat je moet kopen.......
Gators......... Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef Mr_Moon het volgende:
Nog een weekje en dan naar Val Thorens! De eerste keer dat m'n skatjein echte sneeuw zal staan...
![]()
Tevens een vraagje voor de kenners: ik heb jaren geleden een paar bindingen gekocht voor m'n plankje.
Ik ben er zeer tevreden over, maar heb ze eigenlijk nooit meer gezien. Die dingen heten (geloof ik, m'n plank ligt m'n ouders) Gators. Waarbij Flow bindingen de backplate wegklapt, klapt bij deze bindingen de gehele bovenkant weg/open. Iemand bekend met dit merk en of het nog bestaat?
euhm..... 75?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:22 schreef KneusTeun het volgende:
Wat wil je eigenlijk voor de allies hebben?
Omdat ik nogsteeds groei. Vanwege medicijnen groeivertraging, heb nu mijn groeispurt. Dus als ik nu nog koop, kan ik ze volgend jaar mss niet meer aan. Ik koop volgend jaar mijn schoenen, dan ben ik wel bijna uitgegroeid.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ligt beetje aan je voeten denk ik. Heb er zelf weinig / geen problemen mee. Ik heb ook meerdere schoenen gepast maar deze zaten toch het best (in de prijsklasse). Maar goed, passen = weten.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje. Ook voor de rest van je reactie.
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Het is dan wel niet voor mezelf, maar ik vertrouw dat systeem met 1 touwtje om aan te trekken niet helemaal ... maar Salomon heeft bijna alleen maar van dat soort systemen, als ik eens zo rondkijk op hun site ... zou er dan echt iets mis mee zijn?
JUP! eigen schoenen is een must en bespaar er ook niet op. Het kan je vakantie verneuken.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Volgend jaar koop ik eigen schoenenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JUP! eigen schoenen is een must en bespaar er ook niet op. Het kan je vakantie verneuken.
@bas: kun je er een capstrap opzetten? van sp ofzo?
Er zit een capstrap op. Het is eigenlijk de SP Brotherhood dus SP moet er zeker opkunnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JUP! eigen schoenen is een must en bespaar er ook niet op. Het kan je vakantie verneuken.
@bas: kun je er een capstrap opzetten? van sp ofzo?
Mmmm ik twijfel ff verder, heb ergens nog de SP fly's liggen en dat zijn ook brotherhood's (alleen met goud en zebra print) helaas hebben die geen capstrapquote:Op woensdag 10 december 2008 20:14 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Er zit een capstrap op. Het is eigenlijk de SP Brotherhood dus SP moet er zeker opkunnen.
Afgelopen januari in Val Tho... zaten we daar midden in een sneeuwstorm op de berg... wij lekker boarden.. onderweg slechts een ander groepje Nederlandse boarders tegen gekomen op heel de berg en hoppaaa weer omhoog. ff opwarmen voor het houtvuur in een bergrestaurant met wat lekkers te eten en drinken en weer verder boarden tot aan je heupen in de verse poederquote:Op donderdag 11 december 2008 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Damn dat is nice! die -20 is alleen maar chill ook, al die recreanten blijven binnen!
Ja precies! Het is sowieso het 1e weekend en voor de meeste mensen nog geen vakantie, dus druk zal het hopelijk niet zijn, perfect! Er wordt voor de 8 dagen dat ik er zit ook vrij veel zon voorspelt... men, kan niet wachten!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Damn dat is nice! die -20 is alleen maar chill ook, al die recreanten blijven binnen!
Wow, relaxt!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Afgelopen januari in Val Tho... zaten we daar midden in een sneeuwstorm op de berg... wij lekker boarden.. onderweg slechts een ander groepje Nederlandse boarders tegen gekomen op heel de berg en hoppaaa weer omhoog. ff opwarmen voor het houtvuur in een bergrestaurant met wat lekkers te eten en drinken en weer verder boarden tot aan je heupen in de verse poeder![]()
Daar dacht ik ook wel eens aan, maar meestal halen ze alles binnen toch? gare stoeltjes misschien niet, maar cabines enzo wel dacht ik.. Of ze checken het weer voor de avond en besluiten dan....quote:Wow, relaxt!
Deze februari in Canada: Zaten we een keer in de lift, sloten ze de lift en we waren 1 van de laatste. Dat was terecht ook, we zwiepten heen en weer als een gek door de wind en kon geen hand voor ogen zien, best wel gevaarlijke situatie.
Overigens, het zal je maar gebeuren dat je vergeten wordt terwijl je daar in de lift zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |