Ik heb hier nog nooit politie gehad, maar ik woon er pas sinds septemberquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 keer de politie over de vloer gehad, toen er hier ergens brand was.
Ik heb het nu allemaal. En ik ben er slecht inquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:32 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Het is alweer een jaar of 4-5 geleden dat ik fatsoenlijk wiskunde heb gehad
*Wiskune op ICT reken ik niet mee. Tering onzin was dat zeg..
Een grafiek en dan met 3 lijnen die een driehoek maken. En daarvan de opp berekenen. Ik dacht aan 0,5 x l x b x hquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heel duidelijk? gewoon een grafiek met een driehoek erin. Of met kronkels?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit politie gehad, maar ik woon er pas sinds september
Hoi?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moest even wat kleur aan deze pagina geven hoor... geen vrouw te zien nog
¤20,-quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoeveel?, ik krijg er volgens mij ook nog een
O jaquote:
doe je 4x2.2=8.8/2=4.4 dus de oppervlakte is 4.4quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een grafiek en dan met 3 lijnen die een driehoek maken. En daarvan de opp berekenen. Ik dacht aan 0,5 x l x b x h
De waardes die ik heb zijn: 4,5 - 4 - 2,2
2 x de helft is: 0,5 de helft is 0,25 en daar van de helft is 0,125quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
twee maal de helf is twee maal de een half dus 2x0.5 en niet 0.5x0.5 want dat is 0.5kwadraat
Hou op, ik heb nu 8 jaar wiskunde gehadquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb het nu allemaal. En ik ben er slecht in
Wat, op een ICT opleiding of middelbare school ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb het nu allemaal. En ik ben er slecht in
Paintje misschien ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een grafiek en dan met 3 lijnen die een driehoek maken. En daarvan de opp berekenen. Ik dacht aan 0,5 x l x b x h
De waardes die ik heb zijn: 4,5 - 4 - 2,2
Ikke 5 jaar wiskunde en 4 jaar scheikunde.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, ik heb nu 8 jaar wiskunde gehad
En 6 jaar scheikunde
![]()
![]()
![]()
En er is niets blijven hangen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, ik heb nu 8 jaar wiskunde gehad
En 6 jaar scheikunde
![]()
![]()
![]()
Vandaag een 10 gehaaldquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ikke 5 jaar wiskunde en 4 jaar scheikunde.
Had vandaag een 3.6 gehaald voor scheikunde
wiskunde B op middelbare school. Ik snap echt niet waarom ik geen wiskunde A heb genomenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wat, op een ICT opleiding of middelbare school ?
Wiskunde was me favo vak !
[..]
Paintje misschien ?
Onzin.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
doe je 4x2.2=8.8/2=4.4 dus de oppervlakte is 4.4
Ik heb een 4,7 gehaald voor de herkansing van scheikunde...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vmboquote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wat, op een ICT opleiding of middelbare school ?
Wiskunde was me favo vak !
[..]
Paintje misschien ?
Nice !quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:40 schreef IQM het volgende:
Wiskunde.
Ik ga aftrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHI DAS EEN GOEIE!![]()
Misschien omdat je het nodig hebt voor je opleiding ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wiskunde B op middelbare school. Ik snap echt niet waarom ik geen wiskunde A heb genomen
hvjquote:
3² Joints = 9 Joints !quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:43 schreef Gupje het volgende:
Tyf op met al die berekeningen want me hersens crashen hier, ben onder invloed snap je
Daarom heb ik dat dus ook..quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:44 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Misschien omdat je het nodig hebt voor je opleiding ?
Dan zullen we het maar niet over scheikunde en redoxreacties hebben...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:43 schreef Gupje het volgende:
Tyf op met al die berekeningen want me hersens crashen hier, ben onder invloed snap je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |