Ik ook niet, maar dat zoek ik wel uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van mij mag je...
Maar ik weet niet hoe ik er moet komen met het OV
/ Faal...
Jawel, even het bonnetje zoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:17 schreef gers het volgende:
Stylo blouse zotheid
mag ik vragen hoe duur
SPORTquote:
Nee ik dacht dat ik me taakstraf gemist had omdat ik nergens op reageerquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
Was je bijna je collectie p0rn kwijt
maar wat heeft je huisgenoot dan gedaan?
Doe even die dat de overhemdquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef reetveter het volgende:
Doe even die dat de overhemd in een spoilerLaden duurt zo lang
heb jij een taakstraf?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ik me taakstraf gemist had omdat ik nergens op reageer
Maar ze wouden niet zeggen wat er was ofzo
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef reetveter het volgende:
Zit ik zo muziek te luisteren en hoor ik mijn kamerdeur niet open gaan
Staat ineens de polizei naast mij
Volgens mij heeft mijn huisgenoot iets geflikt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef reetveter het volgende:
Zit ik zo muziek te luisteren en hoor ik mijn kamerdeur niet open gaan
Staat ineens de polizei naast mij
Volgens mij heeft mijn huisgenoot iets geflikt
Inderdaad!quote:
Pink Floyd!quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
Eerste wat we doen als we uit school komen:
lekker luisteren!
quote:
De McGregor Shop in Den Haag.quote:
Heb je vuurwerk afgestokenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ik me taakstraf gemist had omdat ik nergens op reageer
Maar ze wouden niet zeggen wat er was ofzo
Lekker rellen en je huisgenoot naaien?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
Ze hadden wel papieren in de hand,ik ga hier niet weg maar wacht tot die gozert van hier naast terug is
Huiszoekingsbevel dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
Ze hadden wel papieren in de hand,ik ga hier niet weg maar wacht tot die gozert van hier naast terug is
Gelijkbenige driehoek = a² x b² = c²quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is de formule voor de oppervlakte van een driehoek?
En die zat je net lekker op te roken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:26 schreef reetveter het volgende:
nee ik ken die vent niet. kwam gister wel onmeunige wietgeur uit zijn kamer wat mij aanzette om ook wiet te halen
![]()
lengte maal breedte gedeeld door 2.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee gister, maar had nog wat over en dat zakje op tafel liggenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En die zat je net lekker op te roken?
Wat Silent zegt..quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
lengte maal breedte gedeeld door 2.
dat is pythagoras. ofzo. Dat is om de zijden te berekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:28 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Gelijkbenige driehoek = a² x b² = c²
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee gister, maar had nog wat over en dat zakje op tafel liggenNiks ernstigs dus
Maar ik wil weten wat die gozer van hiernaast heeft gedaan
Zo. en nu ga ik schijten zodat als de polisie terug komt ze in een lekkere geur zitten
1quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee niet weerquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef gers het volgende:
oppervlakte driehoek = 0,5*0,5=1 dus 1 keer de breedte maal de lengte
Ook als je zoeen gaar grafiek ding oppervlakte driehoekje hebt? Want ik weet 3 waardes ofzo maar de opp niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
lengte maal breedte gedeeld door 2.
Idd dat heb ik net al gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat is pythagoras. ofzo. Dat is om de zijden te bereken
Ik heb hier 1 keer de politie over de vloer gehad, toen er hier ergens brand was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee gister, maar had nog wat over en dat zakje op tafel liggenNiks ernstigs dus
Maar ik wil weten wat die gozer van hiernaast heeft gedaan
Zo. en nu ga ik schijten zodat als de polisie terug komt ze in een lekkere geur zitten
Kijk achterin voor de antwoorden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ook als je zoeen gaar grafiek ding oppervlakte driehoekje hebt? Want ik weet 3 waardes ofzo maar de opp niet.
Heel duidelijk? gewoon een grafiek met een driehoek erin. Of met kronkels?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ook als je zoeen gaar grafiek ding oppervlakte driehoekje hebt? Want ik weet 3 waardes ofzo maar de opp niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Skaff-a het volgende:
ik heb net een boete voor fietsen zonder licht binnen gekregen
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat is pythagoras. ofzo. Dat is om de zijden te bereken
hoeveel?, ik krijg er volgens mij ook nog eenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Skaff-a het volgende:
ik heb net een boete voor fietsen zonder licht binnen gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |