Hou je ook zo van fleece truien?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Kluts het volgende:
Het is ook een strak coltruitje, gewoon in 1 kleur.
quote:
Gelukkig is jouw mening ondergeschikt in deze...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel truien.
En van mij hoeft er niet persé sex af te stralen.
Dat hoeft ook niet perse, maar ik draag toch liever dingen die charmant zijn dan XXXL truien en dergelijke.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel truien.
En van mij hoeft er niet persé sex af te stralen.
Ze lijken ook allemaal op elkaar.quote:
Dat is ie meestalquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening ondergeschikt in deze...
Jij was wel de oorzaak...quote:
Why?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was wel de oorzaak...
Ik zag R&P, ik zag een laatste post door Kluts in de AT... Snel volposten dus!
Nooit geweten dat God een vrouw is... Kluts!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Kreator het volgende:
Inhoudsloos postkrikken, 99% kansloze nerds en een god. Ik denk dat je wel goed zit hier.
Dan verdwijnt 'ie uit mijn actieve topics!quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit geweten dat God een vrouw is... Kluts!
Hee, Kluts en ik zitten hier, genoeg reden om t niet erg te vinden dat ie in je MyATs staatquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan verdwijnt 'ie uit mijn actieve topics!
Zittende vrouwen. Daar heb ik er thuis al één van. Daarvoor hoef ik niet naar jullie te kijken...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, Kluts en ik zitten hier, genoeg reden om t niet erg te vinden dat ie in je MyATs staat
quote:
Tssssquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zittende vrouwen. Daar heb ik er thuis al één van. Daarvoor hoef ik niet naar jullie te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |