Weet je wat smakeloos is? Heel Nederland zo'n foetus door de brievenbus flikkeren. Ik 'ken' er in die relatief kleine sociale kring van mij al 2 mensen waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze dit niet kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:03 schreef Deliah het volgende:
[..]
Minder smakeloos dan daadwerkelijk aborteren?
Ik ben er anders wel blij van.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
Apart dat ze een gekozen hebben voor de grootte van een foetus van 10 weken. In Nederland is abortus toegestaan tot 24 weken. Bij 24 weken is een ongeboren kind nog veel groter en al zo goed als levensvatbaar. Ik vind het onvoorstelbaar dat abortus bij 24 weken in een geciviliseerd land als Nederland is toegestaan.
Wat voor grens zou jij hanteren bij abortus?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
Apart dat ze een gekozen hebben voor de grootte van een foetus van 10 weken. In Nederland is abortus toegestaan tot 24 weken. Bij 24 weken is een ongeboren kind nog veel groter en al zo goed als levensvatbaar. Ik vind het onvoorstelbaar dat abortus bij 24 weken in een geciviliseerd land als Nederland is toegestaan.
Wat is dat nou voor argument? Dat iets een weloverwogen keuze is zegt helemaal niets over de smakeloosheid, het zegt alleen dat je er over nagedacht hebt. Ik neem aan dat die mensen die een vliegtuig het WTC ingevlogen hebben daar ook wel over nagedacht zullen hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:34 schreef McKillem het volgende:
Een abortus is over het algemeen een weloverwogen keuze en daar heeft gewoon niemand zich mee te bemoeien. Punt.
Wat ik wel altijd belangrijk vind in gevallen waarbij iemand ergens tegen is, is welke alternatieven iemand aandraagt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor argument? Dat iets een weloverwogen keuze is zegt helemaal niets over de smakeloosheid, het zegt alleen dat je er over nagedacht hebt.
och. vrijheid van meningsuiting. geldt voor iedereen enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik vind die poppetjes ergens ongepast omdat er vrouwen hiermee gekwetst kunnen worden.
Die van 24 weken passen niet meer door de brievenbus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
Met een beetje wilskracht lukt dat wel hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Die van 24 weken passen niet meer door de brievenbus.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
och. vrijheid van meningsuiting. geldt voor iedereen enzo.
het is wel prima zo. reli fundi's laten zich gewoon weer eens ontiegelijk kennen. hoe meer mensen dat zien hoe fijner deze wereld straks wordt.
Alleen in uitzonderlijke gevallen. Je kunt niet doodleuk omdat je ineens besluit dat je toch geen kind wilt een foetus van 23 weken laten aborteren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja, vergelijkbare kwestie ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor argument? Dat iets een weloverwogen keuze is zegt helemaal niets over de smakeloosheid, het zegt alleen dat je er over nagedacht hebt. Ik neem aan dat die mensen die een vliegtuig het WTC ingevlogen hebben daar ook wel over nagedacht zullen hebben.
Sommige geboorteafwijkingen kunnen ook pas vrij ver in de zwangerschap ontdekt en geverifieerd worden.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:10 schreef SpecialK het volgende:
Maar mensen die het op zo'n tijd laten aankomen zijn vaak van die tienermoedertjes die er echt heeel laat achter komen omdat je het gewoon niet aan ze kan zien. Of ze hebben een psychische stoornis oid.
Vrijheid van meningsuiting moet ook straffeloos door mijn brievenbus geflikkerd kunnen worden op deze manier? (nofi!)quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
och. vrijheid van meningsuiting. geldt voor iedereen enzo.
het is wel prima zo. reli fundi's laten zich gewoon weer eens ontiegelijk kennen. hoe meer mensen dat zien hoe fijner deze wereld straks wordt.
Tja, als het een zin bevat die je niet aanstaat kun je het foldertje dichtdoen en weggooien. Dat is makkelijk zat. Net zoals je een TV-programma kunt wegzappen.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting moet ook straffeloos door mijn brievenbus geflikkerd kunnen worden op deze manier? (nofi!)
Ik ben namelijk van mening dat ik onder mijn dak zegmaar een soort dictator ben. (heel zwart/wit)
Mijn huis immers. Sta niet op straat.
Ik vind dat opzich eigenlijk wel discutabel. Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. *gaat heen om te denken*
Dan plak je een NEE sticker op je deur. Krijg je het ding dan nog door je brievenbus geschoven heb je pas reden tot klagen.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting moet ook straffeloos door mijn brievenbus geflikkerd kunnen worden op deze manier? (nofi!)
Ik ben namelijk van mening dat ik onder mijn dak zegmaar een soort dictator ben. (heel zwart/wit)
Mijn huis immers. Sta niet op straat.
Ik vind dat opzich eigenlijk wel discutabel. Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. *gaat heen om te denken*
Dat is waar.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:21 schreef Iblis het volgende:
[..]
Tja, als het een zin bevat die je niet aanstaat kun je het foldertje dichtdoen en weggooien. Dat is makkelijk zat. Net zoals je een TV-programma kunt wegzappen.
Dus om religieuze propaganda te weren moet ik gelijk de gammakrantjes weren die ik wel wens door te nemen?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan plak je een NEE sticker op je deur. Krijg je het ding dan nog door je brievenbus geschoven heb je pas reden tot klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |