De kans acht ik best kleinquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:46 schreef HuHu het volgende:
Hopelijk valt deze voor het eerst sinds de 57.000.000 weer eens op een normale user in een normaal topic.
Ik zou zeggen klik eens wat van de linkjes aan in de OPquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zitten er onvervalste kwaliteitsposts tussen?
Of is iedereen, ingegeven door de hype die mede door dit soort topics gevoed wordt, alleen maar bagger en smilies aan het posten op het moment supręme?
De eerste is al gelijk raak.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen klik eens wat van de linkjes aan in de OP
Eén van de betere posts in dat topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2001 04:29 schreef Deuf het volgende:
[...]
Fred schopt kont!
"laat hem maar voor z'n eigen bidden!!!"
Volgens mij heeft die altijd in GC gestaan hoor?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit topic stond eerst in MEN en nu weer hier?
De vorige 3 die ik ff heb aangeklikt stonden alle 3 in MENquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die altijd in GC gestaan hoor?
Dan mag een mod hem wel verplaatsen als ze dat willenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De vorige 3 die ik ff heb aangeklikt stonden alle 3 in MEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |