Dus mooi dat je ef kan fluiten naar je centen hequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:02 schreef Californium het volgende:
was ik al chaggie vandaag...wordt het nog erger....
Blijkt dat het me in totaal al bijna 19 pond (!) heeft gekost om naar de HP te bellen voor HUN fouten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus mooi ef wel dat ze me dat geld terug mogen betalen he!
Kom eens hier dan m'n lieve pluizebolletjequote:
Oh eisen kan zonder meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef Californium het volgende:
tis toch hun fout dat ik hen moet bellen....ik denk toch wel dat je op 1 of andere manier geld kan terug eisen
Heb je contact gehad met een Schotse of Nederlandse vestiging van HP?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef Californium het volgende:
tis toch hun fout dat ik hen moet bellen....ik denk toch wel dat je op 1 of andere manier geld kan terug eisen
Maar ik hoef geen bier hoor..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom eens hier dan m'n lieve pluizebolletje[ afbeelding ]
Ja het valt vies tegenquote:
woohooquote:
Mot je pomperquote:
Sjeweettok. Mos ff zoeken, maar dan hejje ook wa.quote:
Brand in de hel en krepeer van geween en gekners der tanden, heidenquote:
Rookworstquote:
Tijd dus dat deze vol komt, dan kunnen we tenminste over naar een andere PIquote:
ja, misschien kan je dan een keer goed in je kut geschopt worden en weer normaal doen of zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd dus dat deze vol komt, dan kunnen we tenminste over naar een andere PI.
Wat is er nou weer mis met mequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, misschien kan je dan een keer goed in je kut geschopt worden en weer normaal doen of zo.
Toch lijkt dequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd dus dat deze vol komt, dan kunnen we tenminste over naar een andere PI.
Hoe weet jij nou of dat die smiley op mij lijktquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch lijkt dewel op zijn fanatiekste gebruiker deze KSC!
Ik heb je wel eens gezien!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat die smiley op mij lijkt?
Je bent gewoon een lamme retard, dat is alles.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met me![]()
.
Behalve dan dat "ik er geen kijk op zou hebben".
Hij heet geen Abraham hoor!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lamme retard, dat is alles. ;s)
Kun je de mosterd nog ff aangeven?
Oh ik dacht dat hij over de mosterd gingquote:
Goede PI voor dit topicquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lamme retard, dat is alles.![]()
Kun je de mosterd nog ff aangeven?
En toen heb je gelijkenis tussen mij en "quote:
Dan stuur ik deze draak op je af!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |