Ik wil je wel een foto van me sturenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef lies1958 het volgende:
Ik heb nog steeds een voorkeur voor de foto van Gerard van Velde in Salt lake city. Jezus wat een lichaam
Je bedoelt die mascara uit de commercial met Eva Longoria? Volgens mij heeft ze bij de 'after' takes gewoon een aantal lagen nepwimpers opgeplakt gekregen om die lucious lashes te creëren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:08 schreef hondjes het volgende:
wie heeft de l oreal mascara...is tie echt goed...of gewoon...net als andere
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef lies1958 het volgende:
Ik heb nog steeds een voorkeur voor de foto van Gerard van Velde in Salt lake city. Jezus wat een lichaam
Computers zijn ook handigquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt die mascara uit de commercial met Eva Longoria? Volgens mij heeft ze bij de 'after' takes gewoon een aantal lagen nepwimpers opgeplakt gekregen om die lucious lashes te creëren.
Ik zweer (ik sweer 't je!) bij de mascara van Clinique.
Als je dat lichaam maar voor 50% benadert ben je bijna perfekt in mijn ogen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto van me sturen
Waar kijk je naar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
Ik kan alleen deze vinden. Idd een lekker ding.![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar al die nakende kerels, kan dat wel in GC?
Tsja, je kunt er niet omheen hè?quote:
Ja die bedoel ik en er is er nog een die groot in de krant stond toendertijd dacht het ad of zo.quote:
Ik geloof dat ik eerst 10 jaar moet schaatsen danquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als je dat lichaam maar voor 50% benadert ben je bijna perfekt in mijn ogen.
Dus ja pm dan maar een foto zet ik je naast gerard op het toilet. Kom je tussen rintje ritsma en Johan Olav Koss te staan.Oja en mijn man staat daar ook nog bij maar die lijkt dus niet op gerard. Bijna,hij heeft dezelfde lengte en kleur ogen.
(ben schaatsfan volg veel wedstrijden in het buitenland)
* HiDiHo houdt wel van douchenquote:
Maar jij lacht leuker.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik geloof dat ik eerst 10 jaar moet schaatsen dan
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Manu krijgt zometeen BrandX in zijn nek.![]()
Ik geloof dat wij dat met mannen hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef hondjes het volgende:
nou, van die vrouwen wordt ik niet warm of koud...gelukkig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |